Prøvet i 10 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2016

Anonym trådstarter

KiaKatrine skriver:

Vi prøvede i knap 2 år, så syntes ikke 10 måneder er meget

Vi når op på 12 måneder hvis ikke det lykkedes denne cyklus. 

Mon ikke du også var frustreret efter i havde prøvet så længe? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2016

FruHolm <3

Anonym skriver:

Hej. Okay. Det virkelig utroligt at nogle skal prøve så længe men andre bliver gravide på p-piller. :/

Okay. nu må vi se. Hvis ikke det lykkedes inden for de næste par måneder overvejer jeg at komme i udredning. 

Ja og det vilde er jo at jeg selv har været gravid på p-piller og mini-piller ialt 7 gange , dog mistede jeg alle 7 gange , tror det der har gjordt det tog så langt tid denne gang , var at sidst jeg mistede udstødte min krop det ikk selv som den ellers plejer , så skulle ind og have en udskrabning 

så tænker at det har påvirket min krop meget at gå igennem sådan en 

Anmeld Citér

1. maj 2016

Anonym trådstarter

MinBabyOscar <3 skriver:

Ja og det vilde er jo at jeg selv har været gravid på p-piller og mini-piller ialt 7 gange , dog mistede jeg alle 7 gange , tror det der har gjordt det tog så langt tid denne gang , var at sidst jeg mistede udstødte min krop det ikk selv som den ellers plejer , så skulle ind og have en udskrabning 

så tænker at det har påvirket min krop meget at gå igennem sådan en 

Det lyde da vildt

Men det må da også gøre det mere frustrerende for jer, at det godt har kunne lykkedes så mange gange uønsket.  Og nu vil i virkelig gerne og nu lykkedes det ikke :/

Det kan jeg sagtens følge dig i :/

Anmeld Citér

1. maj 2016

FruHolm <3

Anonym skriver:

Det lyde da vildt

Men det må da også gøre det mere frustrerende for jer, at det godt har kunne lykkedes så mange gange uønsket.  Og nu vil i virkelig gerne og nu lykkedes det ikke :/

Det kan jeg sagtens følge dig i :/

Det har været vildt frustrerende , men hold nu op en lykke at det endelig er lykkedes og vi om knap 5 måneder har en bebse i armene og min søn bliver storebror

Anmeld Citér

2. maj 2016

Anonym trådstarter

MinBabyOscar <3 skriver:

Det har været vildt frustrerende , men hold nu op en lykke at det endelig er lykkedes og vi om knap 5 måneder har en bebse i armene og min søn bliver storebror

Ja det bliver da skønt for jer.  

<3

Det lidt underligt.  For i teorien er jeg gået over tid.  Men jeg tror faktisk ikke teste. Mest pga angsten for negativ test 

Anmeld Citér

2. maj 2016

FruHolm <3

Anonym skriver:

Ja det bliver da skønt for jer.  

<3

Det lidt underligt.  For i teorien er jeg gået over tid.  Men jeg tror faktisk ikke teste. Mest pga angsten for negativ test 

Ja meget ❤️

Det store ønske om at blive gravid kan også udsætte mens, så det er bedst at få det overstået , enten er den positiv og du er gravid og ellers negativ men så må i op på hesten igen , 

Anmeld Citér

2. maj 2016

Anonym trådstarter

MinBabyOscar <3 skriver:

Ja meget ❤️

Det store ønske om at blive gravid kan også udsætte mens, så det er bedst at få det overstået , enten er den positiv og du er gravid og ellers negativ men så må i op på hesten igen , 

Ja men følelsesmæssigt føles det anderledes. Har lidt givet op. Ved godt at det er "tidlig". Men åh hvor er der svært. 

På den ene side har jeg virkelig slet ikke lyst til at teste. 

Har ingen fornemmelse hverken af det ene eller det andet :/

Anmeld Citér

2. maj 2016

Iby1210

Vi prøvede også i 10 måneder og så da det lykkedes tabte jeg i 11.uge ligesom dig. Du skal også tænke på at det tager tid for din krop at finde balance igen (hormonerne) efter spontan abort. Din krop er nemlig gået fra "gravid" til "ikke gravid" på en dag,og der skal lidt tid til det hele kommer på plads igen. 

Men held og lykke med jer 

Anmeld Citér

3. maj 2016

Anonym trådstarter

Iby1210 skriver:

Vi prøvede også i 10 måneder og så da det lykkedes tabte jeg i 11.uge ligesom dig. Du skal også tænke på at det tager tid for din krop at finde balance igen (hormonerne) efter spontan abort. Din krop er nemlig gået fra "gravid" til "ikke gravid" på en dag,og der skal lidt tid til det hele kommer på plads igen. 

Men held og lykke med jer 

Ja det har du ret i

Men jeg tabte jo i december. Så ville mene at kroppen burde være komme videre.  

Tak 

Anmeld Citér

3. maj 2016

Iby1210

Anonym skriver:

Ja det har du ret i

Men jeg tabte jo i december. Så ville mene at kroppen burde være komme videre.  

Tak 

Det sagde jeg også til min læge,og hun svarede at der kan gå op til 6 måneder før det hele er som før. Så vær lidt tålmodig  alt skal nok gå igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.