Prøvet i 10 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.810 visninger
41 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. april 2016

Anonym trådstarter

Godmorgen i dejlige babybrugere

Er nu nået til et punkt hvor jeg nærmest opgiver projektet.  Vi har prøvet 10 måneder. Det lykkedes efter 5 måneder, hvor jeg tabte barnet i 11. Uge. Dvs. I december. Fik menstruation i starten af februar og igen 2 uger efter. 

Jeg har efterfølgende testet for ægløsning. Oc haft sex Ca.  hver anden dag en uge før og en uge efter ægløsning. Ikke forpligtet sex men af lyst. 

Jeg er i dag på cd 30. Ifølge ægløsning burde jeg være  3+6. 

Her til morgen var testen negativ. 

Jeg forstår virkelig ikke hvad vi gør forkert

I denne måned har det faktisk lykkedes mig ikke at tænke på projektet men nydt min mand. Men det er stadig ikke lykkedes efter. 

Ved godt der er andre der har prøvet længere end os.  Så det behøver jeg ikke at få af vide. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2016

Krydserfingre

Ved ikke heeeelt hvad du vil med dit opslag - men jeg vil bare sige at da jeg "officielt" havde givet op og sagt at fra denne måned så gider jeg fandeme ikke mere. Så blev jeg gravid. Ellers så må i jo blive udredt hos lægen når der er gået 1 år.

Anmeld Citér

2. april 2016

Anonym trådstarter

Krydserfingre skriver:

Ved ikke heeeelt hvad du vil med dit opslag - men jeg vil bare sige at da jeg "officielt" havde givet op og sagt at fra denne måned så gider jeg fandeme ikke mere. Så blev jeg gravid. Ellers så må i jo blive udredt hos lægen når der er gået 1 år.

Tak for dit svar

Tror mest jeg har brug for at lufte mine tanker/frustrationer :/

Det har jeg faktisk hørt flere sige.  

Det kan man vel ikke hvis det er 2. Og hvis jeg har været gravid?  

Anmeld Citér

2. april 2016

Anonym trådstarter

Andre der ved det? 

Anmeld Citér

2. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

Andre der ved det? 

jo du kan sagtens blive udredet ved lægen når der gået et år selvom du har været gravid, jeg har prøvet et år i maj, er allerede nu i behandling fordi jeg har pcos, og tabte i 7 uge sidste sommer. hvor vi kom til udredning grundet pcos. 

Anmeld Citér

2. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

jo du kan sagtens blive udredet ved lægen når der gået et år selvom du har været gravid, jeg har prøvet et år i maj, er allerede nu i behandling fordi jeg har pcos, og tabte i 7 uge sidste sommer. hvor vi kom til udredning grundet pcos. 

Men gælder det også når det er andet barn? 

Anmeld Citér

2. april 2016

Flødebollen

Anonym skriver:

Men gælder det også når det er andet barn? 

Ja. 

Anmeld Citér

2. april 2016

Anonym trådstarter

Flødebollen skriver:

Ja. 

Tak for svar 

Anmeld Citér

2. april 2016

ErDuHerIkkeSnart

I kan også bede om udredning ved andet barn efter et år... fertiliteten ændrer sig jo hele livet.

Forhåbentlig ved du godt at det ikke handler om noget I gør forkert - hverken aborten eller andet er selvforskyldt - og du kan ikke tænke dig fra graviditet!

Anmeld Citér

8. april 2016

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

I kan også bede om udredning ved andet barn efter et år... fertiliteten ændrer sig jo hele livet.

Forhåbentlig ved du godt at det ikke handler om noget I gør forkert - hverken aborten eller andet er selvforskyldt - og du kan ikke tænke dig fra graviditet!

Hej  

Beklager det sene svar. Og tak for dit svar. 

Okay. Det var jeg ikke klar over. 

Nej det er jeg godt klar over. Men syntes efterhånden at det er hårdt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.