Prøvet i 10 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er virkelig hårdt! Og det er slet ikke til at forstå at vi har holdt ud så længe! 

Ja det er vores første. 

Har i overvejet at komme i udredning? 

:/ ja så skal jeg sket ikke brokke mig. 

Er sikker på at det nok skal lykkedes for jer også. 

Det er vores andet barn. Vi har forsøgt siden maj sidste år. Og jeg var jo som sagt gravid i oktober. Men man er jo stadig frustreret.  Og tanken om at der faktisk kunne have været en baby mere til juli gør det bare endnu værre. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

Har i overvejet at komme i udredning? 

:/ ja så skal jeg sket ikke brokke mig. 

Er sikker på at det nok skal lykkedes for jer også. 

Det er vores andet barn. Vi har forsøgt siden maj sidste år. Og jeg var jo som sagt gravid i oktober. Men man er jo stadig frustreret.  Og tanken om at der faktisk kunne have været en baby mere til juli gør det bare endnu værre. 

Vi har været i behandling siden maj sidste år. Jeg blev gravid i april men mistede kort tid efter. Og så startede vi med iui. 4 forsøg og nu er vi i  ivf 

Anmeld Citér

16. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi har været i behandling siden maj sidste år. Jeg blev gravid i april men mistede kort tid efter. Og så startede vi med iui. 4 forsøg og nu er vi i  ivf 

Okay.  Det må også være hårdt. Er ikke så meget inde i behandlings verdenen. Skal du tage hormoner osv.? 

April i år eller? 

Det er bare utroligt hårdt at miste. Man når lige at tænke yes endelig blev det vores tur for så at miste.  

Anmeld Citér

16. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

Okay.  Det må også være hårdt. Er ikke så meget inde i behandlings verdenen. Skal du tage hormoner osv.? 

April i år eller? 

Det er bare utroligt hårdt at miste. Man når lige at tænke yes endelig blev det vores tur for så at miste.  

I april 2015. 

Ja er på hele balladen, injektioner, stikpiller osv. Mange scanninger, ægudtagning, ægoplægning. Det er vildt hårdt. Og der er mange bivirkninger. 

Ja ville hellere have undværet den positive test så når jeg alligevel bare mistede det kort tid efter

Anmeld Citér

30. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

I april 2015. 

Ja er på hele balladen, injektioner, stikpiller osv. Mange scanninger, ægudtagning, ægoplægning. Det er vildt hårdt. Og der er mange bivirkninger. 

Ja ville hellere have undværet den positive test så når jeg alligevel bare mistede det kort tid efter

Okay. 

for at det snart lykkedes. 

Det kan jeg sagtens følge dig i. 

Anmeld Citér

30. april 2016

Anonym trådstarter

Så er jeg på cd 29. Forventer menstruation mandag. 

Jeg tror ikke selv på at det er lykkedes i denne cyklus. Så har slet ikke lyst til at teste.  Normalt ville det krible i fingrene for at teste igår. Men har ikke lyst. Har ikke behov for skuffelsen endnu en gang regner med at teste næste fredag/lørdag hvis ikke mens dukker op inden da. 

Det regner jeg dog stærkt med. Har en murene fornemmelse i maven. :/

Anmeld Citér

30. april 2016

FruHolm <3

Anonym skriver:

Godmorgen i dejlige babybrugere

Er nu nået til et punkt hvor jeg nærmest opgiver projektet.  Vi har prøvet 10 måneder. Det lykkedes efter 5 måneder, hvor jeg tabte barnet i 11. Uge. Dvs. I december. Fik menstruation i starten af februar og igen 2 uger efter. 

Jeg har efterfølgende testet for ægløsning. Oc haft sex Ca.  hver anden dag en uge før og en uge efter ægløsning. Ikke forpligtet sex men af lyst. 

Jeg er i dag på cd 30. Ifølge ægløsning burde jeg være  3+6. 

Her til morgen var testen negativ. 

Jeg forstår virkelig ikke hvad vi gør forkert

I denne måned har det faktisk lykkedes mig ikke at tænke på projektet men nydt min mand. Men det er stadig ikke lykkedes efter. 

Ved godt der er andre der har prøvet længere end os.  Så det behøver jeg ikke at få af vide. 

Hej kender det godt ,har en søn fra tidligere forhold der blev lavet i første forsøg har mistet 2 gange med kæresten i 2013 , så holdt vi en lille pause , og det tog os næsten 2 år at blive gravide igen og vi nåede i fertilitetsbehandling ,

det er ikke rigtigt hvad en anden skriver , hvis hun blev henvist før november er det klart de må fortsætte , mén hvis man i forvejen har fælles barn/børn kan man ikk længere få hjælp gennem det offentlige , så skal man selv betale , den lov blev lavet om i november 2015, kun dem der har fælles børn og blev henvist før november 2015 kan få love at gøre deres forsøg færdige , 

Anmeld Citér

30. april 2016

KiaKatrine

Vi prøvede i knap 2 år, så syntes ikke 10 måneder er meget

Anmeld Citér

30. april 2016

Anonym trådstarter

MinBabyOscar <3 skriver:

Hej kender det godt ,har en søn fra tidligere forhold der blev lavet i første forsøg har mistet 2 gange med kæresten i 2013 , så holdt vi en lille pause , og det tog os næsten 2 år at blive gravide igen og vi nåede i fertilitetsbehandling ,

det er ikke rigtigt hvad en anden skriver , hvis hun blev henvist før november er det klart de må fortsætte , mén hvis man i forvejen har fælles barn/børn kan man ikk længere få hjælp gennem det offentlige , så skal man selv betale , den lov blev lavet om i november 2015, kun dem der har fælles børn og blev henvist før november 2015 kan få love at gøre deres forsøg færdige , 

Hej. Okay. Det virkelig utroligt at nogle skal prøve så længe men andre bliver gravide på p-piller. :/

Okay. nu må vi se. Hvis ikke det lykkedes inden for de næste par måneder overvejer jeg at komme i udredning. 

Anmeld Citér

30. april 2016

Anonym trådstarter

MinBabyOscar <3 skriver:

Hej. Okay. Det virkelig utroligt at nogle skal prøve så længe men andre bliver gravide på p-piller. :/

Okay. nu må vi se. Hvis ikke det lykkedes inden for de næste par måneder overvejer jeg at komme i udredning. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.