Graviditetsteststyggegummi - er det en aprilsnar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2016

Chellie

EnGodMor skriver:

Hvis jeg havde svært ved at blive gravid, og havde forsøgt i lang tid, hvis jeg så var desperat nok, og købte dette produkt, og det viste sig at være en aprilsnar, så ville jeg dælme blive så utrolig ked af det. 

Man laver jo hellere ikke en bombespøg for sjov, bare forbi det er aprilsnar syntes jeg. 

Men det er jo bare en graviditets-test? Det bliver man altså ikke mere gravid af, og det lover de jo heller ikke. Er man mere desperat for at blive gravid, fordi man køber en test, der skal tygges, frem for en, man skal tisse på? Testens art er vel ligegyldig, hvis det, man i virkeligheden vil, er at få et positivt resultat?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Chellie skriver:

Men det er jo bare en graviditets-test? Det bliver man altså ikke mere gravid af, og det lover de jo heller ikke. Er man mere desperat for at blive gravid, fordi man køber en test, der skal tygges, frem for en, man skal tisse på? Testens art er vel ligegyldig, hvis det, man i virkeligheden vil, er at få et positivt resultat?

Og så kan man jo iøvrigt slet ikke købe produktet, eftersom det ikke eksisterer, hvilket man vil opdage, når man forsøger at bestille det - hvorefter man sandsynligvis køber en anden test. "Skaden" er altså, at man i fem minutter af sit liv har troet på - en aprilsnar. Det overlever de fleste nok uden at få varige mén  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.