Graviditetsteststyggegummi - er det en aprilsnar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2016

EnGodMor

serinasmor skriver:

Men mon ikke man modtager en mail om at så langt er teknologien desværre ikke kommet endnu og at dette produkt derfor desværre ikke findes endnu og at det derfor var en aprilsnar med en undskyldning et ekstra godt tilbud på graviditetstests ?  

Jeg kan ikke se hvem et sådant indslag skulle skade - slet ikke hvis det er udført ordentligt  

Men jo hvis det er en joke, så  håber jeg da folk får en ekstra stor rabat for andet køb  der

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2016

Pikku Myy

EnGodMor skriver:

Hvis jeg havde svært ved at blive gravid, og havde forsøgt i lang tid, hvis jeg så var desperat nok, og købte dette produkt, og det viste sig at være en aprilsnar, så ville jeg dælme blive så utrolig ked af det. 

Man laver jo hellere ikke en bombespøg for sjov, bare forbi det er aprilsnar syntes jeg. 

Som jeg forstår hjemmesiden, er det slet ikke muligt at købe tyggegummiet

Anmeld Citér

1. april 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
EnGodMor skriver:

Hvis jeg havde svært ved at blive gravid, og havde forsøgt i lang tid, hvis jeg så var desperat nok, og købte dette produkt, og det viste sig at være en aprilsnar, så ville jeg dælme blive så utrolig ked af det. 

Man laver jo hellere ikke en bombespøg for sjov, bare forbi det er aprilsnar syntes jeg. 

Jeg forstår ikke, hvordan en ikke-eksisterende graviditetetstest skulle kunne påvirke nogen følelsesmæssigt. Du får det til at lyde, som om et testprodukt i sig selv skulle kunne give håb eller sikkerhed for at opnå en graviditet. Du bliver da hverken mere eller mindre gravid af at forsøge at bestille en test og finde ud af, den ikke findes - hvorefter du formentlig ville købe en anden type test. 

Anmeld Citér

1. april 2016

Hectar

EnGodMor skriver:

Lavede du seriøst lige en sammenligning mellem bomber og en graviditetstest? Jøsses.

Anmeld Citér

1. april 2016

EnGodMor

Katafalk skriver:

Lavede du seriøst lige en sammenligning mellem bomber og en graviditetstest? Jøsses.

Jah jøsses det gjorde jeg

Anmeld Citér

1. april 2016

EnGodMor

Mor og meget mere skriver:

Jeg forstår ikke, hvordan en ikke-eksisterende graviditetetstest skulle kunne påvirke nogen følelsesmæssigt. Du får det til at lyde, som om et testprodukt i sig selv skulle kunne give håb eller sikkerhed for at opnå en graviditet. Du bliver da hverken mere eller mindre gravid af at forsøge at bestille en test og finde ud af, den ikke findes - hvorefter du formentlig ville købe en anden type test. 

Tror du skal læse  det jeg har skrevet i stedet for. 

Jeg skriver ikke at en test giver håb eller giver en graviditet. 

Du har din mening, JEG har min mening, og så tror jeg ikke man behøver koge mere på den? Med mindre man selvfølgelig ikke har andet at lave. 

Anmeld Citér

1. april 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
EnGodMor skriver:

Tror du skal læse  det jeg har skrevet i stedet for. 

Jeg skriver ikke at en test giver håb eller giver en graviditet. 

Du har din mening, JEG har min mening, og så tror jeg ikke man behøver koge mere på den? Med mindre man selvfølgelig ikke har andet at lave. 

Jeg prøver at forstå din holdning og tankegang. Det er sådan set et af formålene med debat og ikke noget at blive fornærmet over. 

Kan du ikke forklare mig, hvad du i den beskrevne situation ville blive så ked af det over? Du har kæmpet for graviditet, du håber, den er hjemme, du ser en ny type graviditetstest og finder derefter ud af, den ikke findes. Hvordan vil det ødelægge noget for dig, at du må benytte den gode, gammeldags testtype i stedet for? Hvilken forskel gør det? 

Anmeld Citér

1. april 2016

Hectar

EnGodMor skriver:

Jah jøsses det gjorde jeg

Det er da ved Gud virkelig ikke sammenligning man kan bruge til noget som helst.

At du har sværere ved at blive gravid bliver da ikke nemmere af at der kommer en ny type test på markedet (hvis det virkelig var tilfældet).

Anmeld Citér

1. april 2016

Doubleup

Diosa85 skriver:

Det mener du måske. Men jeg tvivler på man tænker på langt hvis man brændende ønsker graviditet og sidder på en legal side som den og ser man kan bestille tyggegummitest. Det er nok ikk en side man tænker fusk om 

Ville du selv hoppe på den? ;-)

Anmeld Citér

2. april 2016

Diosa85

allemine2 skriver:

Ville du selv hoppe på den? ;-)

Nej det ville jeg ikke. Men derfor kan der stadig være mange der er forblændet nok til at ville 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.