Graviditetsteststyggegummi - er det en aprilsnar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2016

EnGodMor

Rauw skriver:

Jeg tror helt sikkert det findes. Og hvis det blir blå får du en dreng, pink så får du en pige. Blir det Hvidt er den negativ og hvis tyggegummiet deler sig i to er det tvillinger 

Skrald griner, og deler det sig i tre er det trillinger. 

Og vejer det lige meget, når det deler sig i to, så er det enægget tvillinger

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2016

Rauw

Diosa85 skriver:

Ved ikke om det er en aprilsnar. Men det er godt nok en ond og syg spøg hvis det er. 

Tænker på alle de kvinder der ønsker graviditet køber og tygger og tygger og der sker bare ingenting med det. 

Eller modsat scenarie at der rent faktisk skifter farve og kvinden er over lykkelig og så er der ikk noget 

så vil da håbe at den er god nok. 

Ej okay  Du joker ik? Det er da tilladt at ha en hjerne og en smule skepsis. 

Anmeld Citér

1. april 2016

EnGodMor

Diosa85 skriver:

Ved ikke om det er en aprilsnar. Men det er godt nok en ond og syg spøg hvis det er. 

Tænker på alle de kvinder der ønsker graviditet køber og tygger og tygger og der sker bare ingenting med det. 

Eller modsat scenarie at der rent faktisk skifter farve og kvinden er over lykkelig og så er der ikk noget 

så vil da håbe at den er god nok. 

Enig. 

Hvis jeg ønskede en graviditet og skulle teste og købte det der tyggegummi, og det viste sig at være en aprilsnar, så ville jeg sagsøge dem på det groveste. 

Man laver bare ikke sjov med sådan noget, specielt ikke når nogle mennesker forsøger i årvis, at blive gravide

Anmeld Citér

1. april 2016

Diosa85

Rauw skriver:

Ej okay  Du joker ik? Det er da tilladt at ha en hjerne og en smule skepsis. 

Ærligt nej jeg joker ikke. Synes det er en syg spøg. Det er ikke alle der tænker over datoen og da slet ikke hvis man står og brændende ønsker sig en graviditet. 

Anmeld Citér

1. april 2016

Diosa85

EnGodMor skriver:

Enig. 

Hvis jeg ønskede en graviditet og skulle teste og købte det der tyggegummi, og det viste sig at være en aprilsnar, så ville jeg sagsøge dem på det groveste. 

Man laver bare ikke sjov med sådan noget, specielt ikke når nogle mennesker forsøger i årvis, at blive gravide

Præcis min tanke. Det er en syg joke!

Anmeld Citér

1. april 2016

Flødebollen

Diosa85 skriver:

hvad mener du?

Altså. Det er da ret tydeligt det er en aprilsnar og tvivler på, at dem der bestiller ikke får noget tilsendt 

Anmeld Citér

1. april 2016

Diosa85

Flødebollen skriver:

Altså. Det er da ret tydeligt det er en aprilsnar og tvivler på, at dem der bestiller ikke får noget tilsendt 

Det er måske din holdning. Og fred være med den. Jeg synes stadig det er en syg og ond spøg. 

Anmeld Citér

1. april 2016

Flødebollen

Det er måske din holdning. Og fred være med den. Jeg synes stadig det er en syg og ond spøg. 

Okay. Jeg havde bare svært ved at lure dit toneleje, men hver mand sin holdning 

Anmeld Citér

1. april 2016

Diosa85

Flødebollen skriver:

Okay. Jeg havde bare svært ved at lure dit toneleje, men hver man sin holdning 

Helt i orden. Og ja hver sin holdning. Heldigvis da 

Anmeld Citér

1. april 2016

Rauw

Diosa85 skriver:

Ærligt nej jeg joker ikke. Synes det er en syg spøg. Det er ikke alle der tænker over datoen og da slet ikke hvis man står og brændende ønsker sig en graviditet. 

Datoen siger nu heller ikke mig så meget, men med sund fornuft slipper man for meget lort og fusk, derfor tænker man vel uanset dato- at ting som pyramidespil og graviditetstest tyggegummi ikke er noget man skal tro på 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.