Graviditetsteststyggegummi - er det en aprilsnar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2016

serinasmor

EnGodMor skriver:

Enig. 

Hvis jeg ønskede en graviditet og skulle teste og købte det der tyggegummi, og det viste sig at være en aprilsnar, så ville jeg sagsøge dem på det groveste. 

Man laver bare ikke sjov med sådan noget, specielt ikke når nogle mennesker forsøger i årvis, at blive gravide

Men mon ikke man modtager en mail om at så langt er teknologien desværre ikke kommet endnu og at dette produkt derfor desværre ikke findes endnu og at det derfor var en aprilsnar med en undskyldning et ekstra godt tilbud på graviditetstests ?  

Jeg kan ikke se hvem et sådant indslag skulle skade - slet ikke hvis det er udført ordentligt  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2016

Diosa85

Rauw skriver:

Datoen siger nu heller ikke mig så meget, men med sund fornuft slipper man for meget lort og fusk, derfor tænker man vel uanset dato- at ting som pyramidespil og graviditetstest tyggegummi ikke er noget man skal tro på 

Det mener du måske. Men jeg tvivler på man tænker på langt hvis man brændende ønsker graviditet og sidder på en legal side som den og ser man kan bestille tyggegummitest. Det er nok ikk en side man tænker fusk om 

Anmeld Citér

1. april 2016

Rauw

Diosa85 skriver:

Det mener du måske. Men jeg tvivler på man tænker på langt hvis man brændende ønsker graviditet og sidder på en legal side som den og ser man kan bestille tyggegummitest. Det er nok ikk en side man tænker fusk om 

Alene ordet for Guds skyld. TYGGEGUMMI-graviditetstest  Der må simpelthen ringe en klokke hos enhver der siger ahhhh hva, kan det nu også være rigtigt. Haha. 

Anmeld Citér

1. april 2016

Diosa85

Rauw skriver:

Alene ordet for Guds skyld. TYGGEGUMMI-graviditetstest  Der må simpelthen ringe en klokke hos enhver der siger ahhhh hva, kan det nu også være rigtigt. Haha. 

Der er ingen grund til at være nedladende eller latterliggøre min holdning bare fordi den ikke er lig med din. 

Anmeld Citér

1. april 2016

Rauw

Diosa85 skriver:

Der er ingen grund til at være nedladende eller latterliggøre min holdning bare fordi den ikke er lig med din. 

Nej undskyld det er ikke for at være grov. Det er bare lidt sødt og sjovt 

Anmeld Citér

1. april 2016

Diosa85

Rauw skriver:

Nej undskyld det er ikke for at være grov. Det er bare lidt sødt og sjovt 

Nu siger jeg jo ikke at jeg selv ville hoppe på den. Men der er bare nogen mennesker der ikk tænker så langt. Nogle stoler blindt på sider som den specielt når de står med et brændende ønske 

Anmeld Citér

1. april 2016

Pikku Myy

Diosa85 skriver:

Ved ikke om det er en aprilsnar. Men det er godt nok en ond og syg spøg hvis det er. 

Tænker på alle de kvinder der ønsker graviditet køber og tygger og tygger og der sker bare ingenting med det. 

Eller modsat scenarie at der rent faktisk skifter farve og kvinden er over lykkelig og så er der ikk noget 

så vil da håbe at den er god nok. 

Tyggegummiet findes vel ikke i en fysisk form - det er bare noget de har skrevet. Det sker der vel ikke noget ved

Anmeld Citér

1. april 2016

Chellie

Diosa85 skriver:

Ærligt nej jeg joker ikke. Synes det er en syg spøg. Det er ikke alle der tænker over datoen og da slet ikke hvis man står og brændende ønsker sig en graviditet. 

Jeg er ret sikker på, at man når at opdage joken inden man får tygget ret meget. Produktet findes jo ikke..! 

Anmeld Citér

1. april 2016

Loa

Synes også godt man må være bare lidt kritisk, uanset hvor meget man ønsker sig et barn, så må man ikke lægge hjernen væk (groft sagt).. 

Især på denne dato, skal man virkelig være påpasselig med at tro på hvad der dukker op i medierne.

Det kan vel næppe gå nogens næse forbi at det er 1 april..

Anmeld Citér

1. april 2016

EnGodMor

serinasmor skriver:

Men mon ikke man modtager en mail om at så langt er teknologien desværre ikke kommet endnu og at dette produkt derfor desværre ikke findes endnu og at det derfor var en aprilsnar med en undskyldning et ekstra godt tilbud på graviditetstests ?  

Jeg kan ikke se hvem et sådant indslag skulle skade - slet ikke hvis det er udført ordentligt  

Hvis jeg havde svært ved at blive gravid, og havde forsøgt i lang tid, hvis jeg så var desperat nok, og købte dette produkt, og det viste sig at være en aprilsnar, så ville jeg dælme blive så utrolig ked af det. 

Man laver jo hellere ikke en bombespøg for sjov, bare forbi det er aprilsnar syntes jeg. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.