Mn101186 skriver:
Ja meget dyrt desværre.. Evt zone terapi??
Har i tænkt han måske bliver overstimuleret?? Altså jeg slynger bare ting ud - kender ikke jeres rutiner og ej heller jeres søn.. Det kan jo sagtens være en periode.. Vi havde sådan En periode på en månede.. Men hun sov altid ret meget.. Hun blev overstimuleret i starten da hun var låst og derfor blev "trænet" en del i starten for at opretholde motorikken.. Og jo "bedre og mere søvn (fast rytme) " jo bedre sover de.. Og tænker at han lyder som en meget aktiv dreng, så han skal måske lære at finde ro i kroppen?? Optil at sove?? Evt sæt stille musik på og massage.. Hvis i ikke har prøvet?? Igen kun ideer Fordi jeg tror du gør alt rigtig som mor, men vi kan ikke alt.. Og vi vil bare vores børn det bedste..
I starten troede jeg, at han blev overstimuleret og at det var derfor. Men selv hvis vi tager en uge herhjemme, hvor vi ikke laver andet end at slappe af, så er situationen den samme. 
Vi gør meget for at geare ham ned om aftenen. Vi snakker stille, synger godnatsange, læser bog, masserer, skifter ble og pludrer (hvor han bare ligger helt stille og nyder opmærksomheden). Men selvom han så bliver træt, så falder han ikke i søvn af sig selv. Vi skal ligesom hjælpe ham, ellers ender vi med en overtræt baby, gråd og skrig.
Så han kan godt finde ro - i barnevognen ligger han fx. også helt stille og bare kigger - men han vil ikke overgive sig til søvnen.
Anmeld
Citér