Min søns nye veninde fra helvede....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2016

sol_og_sommer_<3

Moderen lyder som om hun er opdraget lige så dårligt som sin egen datter......

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2016

lucas<3

Da min bror var yngre legede han sommetider med nogle børn det var ligesom hende pigen. 

De kom altid ned til os og spiste vores mad og skulle sove ved Os.. De blev altid hængene nede ved os. Fordi deres forældre ikke gad dem.  Drengene sagde altid at de kun måtte få havergryn morgen, middag aften når de var på weekend.. 

Tænker lidt om der er noget i vejen med pigens forældre om de overhoved har overskud til hende(plus søskende, hvis hun har nogen) ? 

Men hatten a for dig... ����

håber din dreng finder nogen andre

børn og lege med

Anmeld Citér

29. marts 2016

AJ14

Anonym skriver:

Moderen mener at jeg er for hysterisk med regler. Hjemme hos dem er de mere frie

Carla føler sig åbenbart i flg moderen hjemme hos andre mennesker. Derfor tillader hun sig det.

Moderen mener at jeg er den voksen og burde slappe lidt af. Og fremadrettet ønsker hun ikke at Carla skal lege med min søn Victor igen..jeg fik også en smøre om at jeg burde ikke se ned på lavtlønnede familie som deres. Det har jeg dog aldrig nogensinde gjort. 

Det lyder som om moderen selv har et problem med at de er lavtlønnede siden hun smider den i hovedet på dig. For pli og løn niveau hænger absolut ikke sammen. Var også blevet irriteret over hende og specielt moderen.

Anmeld Citér

30. marts 2016

Anonym trådstarter

AJ14 skriver:

Det lyder som om moderen selv har et problem med at de er lavtlønnede siden hun smider den i hovedet på dig. For pli og løn niveau hænger absolut ikke sammen. Var også blevet irriteret over hende og specielt moderen.

Moderen er sygeplejeske og faderen er ansat ved et rengøringsfirma. Jeg er bare ansat i en vuggestue på deltid. Så jeg kan hente og afleverer. Min mand pudser vinduer

Så de har nok mere imellem hænderne end os. Men jeg ser alle mennesker ligeværdige. Ingen er bedre end andre pga økonomi 

Anmeld Citér

30. marts 2016

Anonym trådstarter

lucas<3 skriver:

Da min bror var yngre legede han sommetider med nogle børn det var ligesom hende pigen. 

De kom altid ned til os og spiste vores mad og skulle sove ved Os.. De blev altid hængene nede ved os. Fordi deres forældre ikke gad dem.  Drengene sagde altid at de kun måtte få havergryn morgen, middag aften når de var på weekend.. 

Tænker lidt om der er noget i vejen med pigens forældre om de overhoved har overskud til hende(plus søskende, hvis hun har nogen) ? 

Men hatten a for dig... ����

håber din dreng finder nogen andre

børn og lege med

Da jeg var yngre.  Legede jeg med alle. Jeg er vokset op med at der skal være plads til alle. Men dog har jeg mine grænser og pli 

Anmeld Citér

30. marts 2016

Mami

denne tråd har godt nok huseret meget i mit hoved. 

jeg tænker der er noget ragene gal når en 13 årig opfører sig sådan og altid er sulten?  

jeg håber der er nogen professionelle øjne på, for carla (sjovt vi har også en 13 årig bølle der hedder carla i området) har virkelig brug for noget hjælp.. 

Anmeld Citér

30. marts 2016

Anonym trådstarter

Mami skriver:

denne tråd har godt nok huseret meget i mit hoved. 

jeg tænker der er noget ragene gal når en 13 årig opfører sig sådan og altid er sulten?  

jeg håber der er nogen professionelle øjne på, for carla (sjovt vi har også en 13 årig bølle der hedder carla i området) har virkelig brug for noget hjælp.. 

Jeg håber ikke at det er den samme �� mon ikke at der er der en professionel og faglig person der har opdaget den besynderlig adfærd den stakkels pige har ��

Anmeld Citér

30. marts 2016

Mami

Anonym skriver:

Jeg håber ikke at det er den samme �� mon ikke at der er der en professionel og faglig person der har opdaget den besynderlig adfærd den stakkels pige har ��

de lyder meget ens de 2 piger. 

jeg håber det, ellers skal du måske at undersøge det? nævne det for fælles voksne eller lign. 

Anmeld Citér

31. marts 2016

Anonym trådstarter

Mami skriver:

de lyder meget ens de 2 piger. 

jeg håber det, ellers skal du måske at undersøge det? nævne det for fælles voksne eller lign. 

Jeg spreder ikke rygter ikke om andre. Men spørg nok lige deres lærerinde om det er normal kotyme i sen familie 

Anmeld Citér

31. marts 2016

Mami

Anonym skriver:

Jeg spreder ikke rygter ikke om andre. Men spørg nok lige deres lærerinde om det er normal kotyme i sen familie 

rygter?  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.