Min søns nye veninde fra helvede....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2016

GrønStjerne

De børn er så store at du sagtens kan forklare din søn hvorfor du har sendt veninden hjem, og forklare ham hvilke regler der er. Du kan jo også godt forklare ham hvordan veninden optrådte da du sagde nej.

Det er ikke normal opførsel for en 13årig at smide sig ned i et fremmed hjem fordi man får besked på ikke at gå ombord i maden (i sit eget måske nok, man er vel teenager ). 

Du er ikke gal på den, dine regler er helt almindelige, og som gæst i et hjem kan man forventes at opføre sig ordenligt overfor dem der bor der.

Det lyder ikke som helt almindelig opførsel i mine ører.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2016

Kay

Anonym skriver:

Moderen mener at jeg er for hysterisk med regler. Hjemme hos dem er de mere frie

Carla føler sig åbenbart i flg moderen hjemme hos andre mennesker. Derfor tillader hun sig det.

Moderen mener at jeg er den voksen og burde slappe lidt af. Og fremadrettet ønsker hun ikke at Carla skal lege med min søn Victor igen..jeg fik også en smøre om at jeg burde ikke se ned på lavtlønnede familie som deres. Det har jeg dog aldrig nogensinde gjort. 

Så er problemet jo løst 

Og hvis ikke moren selv havde sagt de ikke måtte lege havde jeg nok hvis det var mig sagt til pigen at hvis de skulle lege sammen hjemme ved jer måtte hun indordne sig under jeres regler... 

Jeres hjem jeres regler 

Anmeld Citér

25. marts 2016

Doubleup

Jeg havde fortalt hende og hendes mor hvordan man gør i MIT hjem og kan man ikke rette sig ind er man frit for at gå ellers må de være sammen i det "frie" hjem hos pigen. Hverken pigen eller moderen betaler for dit hjem så de har lige nøjagtig squat at sige. Gud, jeg var blevet rødglødende og jeg kan godt følge dig. ��

Anmeld Citér

25. marts 2016

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Moderen mener at jeg er for hysterisk med regler. Hjemme hos dem er de mere frie

Carla føler sig åbenbart i flg moderen hjemme hos andre mennesker. Derfor tillader hun sig det.

Moderen mener at jeg er den voksen og burde slappe lidt af. Og fremadrettet ønsker hun ikke at Carla skal lege med min søn Victor igen..jeg fik også en smøre om at jeg burde ikke se ned på lavtlønnede familie som deres. Det har jeg dog aldrig nogensinde gjort. 

Haha! Det er jo helt komisk - hvis man altså kan se bort fra stakkels Carla, der sandsynligvis kommer til at få nogle slag senere i livet med den opførsel.

Den dér opførsel (fra både mor og datter) må du og din søn bare springe op og falde ned på.

Anmeld Citér

26. marts 2016

Anonym trådstarter

GrønStjerne skriver:

De børn er så store at du sagtens kan forklare din søn hvorfor du har sendt veninden hjem, og forklare ham hvilke regler der er. Du kan jo også godt forklare ham hvordan veninden optrådte da du sagde nej.

Det er ikke normal opførsel for en 13årig at smide sig ned i et fremmed hjem fordi man får besked på ikke at gå ombord i maden (i sit eget måske nok, man er vel teenager ). 

Du er ikke gal på den, dine regler er helt almindelige, og som gæst i et hjem kan man forventes at opføre sig ordenligt overfor dem der bor der.

Det lyder ikke som helt almindelig opførsel i mine ører.

Rart at vide at jeg ikke er helt gal på den ☺

Anmeld Citér

26. marts 2016

Anonym trådstarter

PUHK skriver:

Haha! Det er jo helt komisk - hvis man altså kan se bort fra stakkels Carla, der sandsynligvis kommer til at få nogle slag senere i livet med den opførsel.

Den dér opførsel (fra både mor og datter) må du og din søn bare springe op og falde ned på.

Vi finder nogen nye legekammerater. De har brug for en omgang Emma gad begge to ☺

Anmeld Citér

26. marts 2016

Anonym trådstarter

allemine2 skriver:

Jeg havde fortalt hende og hendes mor hvordan man gør i MIT hjem og kan man ikke rette sig ind er man frit for at gå ellers må de være sammen i det "frie" hjem hos pigen. Hverken pigen eller moderen betaler for dit hjem så de har lige nøjagtig squat at sige. Gud, jeg var blevet rødglødende og jeg kan godt følge dig. ��

Jeg rasede indvendigt. Men min familie var til stede. Så opførte mig passende ☺

Anmeld Citér

26. marts 2016

Anonym trådstarter

Meyer skriver:

Der er intet galt med dine regler. Hvis det var mig så var min dør lukket for sådan en pige, ikke på vilkår om jeg ville behandles sådan i mit eget hjem. Så måtte mit barn finde en anden at lege med.

Tak ☺

Anmeld Citér

29. marts 2016

sofie85

Jeg er målløs!!  Hvis jeg var dig, så havde jeg godt nok givet hende moderen tørt på og fortalt hende et par ord om ganske almindelig pli og respekt for andre mennesker  

Anmeld Citér

29. marts 2016

sol_og_sommer_<3

Hold da op...

da du beskrev pigen i din første besked tænkte jeg "hun er nok ca. 5 år".

Men 13 år???????

Det er jo vanvid. En på 13 er jo snart voksen selv, og at man stadig kan opføre sig sådan i den alder er forfærdeligt.

Lad være med at lukke hende ind i dit hjem.

Hvis din søn er på samme alder vil han sagtens kunne forstå det hvis du taler med ham 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.