Weekend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2009

Honningblomst

Beck skriver:

Ja, det kunne jeg godt forestille mig
Men som du selv siger, saa vil du ikke tvinge ham, og det er heller ikke det rigtige og goere.. Hvad med nogle bedsteforaeldre, saa du kan faa en loerdag eller weekend og hygge med venner og veninder?

Ja glaeder mig ogsaa

ja, tvang hjælper ikke....slet ikke og som alle andre med børn, så fylder de jo det mest af livet.
Måske jeg bare er lidt brugt for tiden, har været en del møg, men det løser sig forhåbentligt..
Desværre er mine forældre ikke hjemme, så mor og jeppe holder hyggeaften..og de små kommer også hjem, fordi deres far ikke kan have dem i nat...så tja... god weekend..
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

Moar'en

Vi skal over og besøge farmor og farfar i eftermiddag. I morgen skal vi slappe af og jeg skal være sammen med nogle dejlige tøser jeg gik i folkeskole med og rigtig tøsehygge. Og søndag skal vi til 18 års fødselsdag i familien og Viktor skal passes af mormor for første gang, så er lidt nervøs.

Anmeld

25. september 2009

Ansemusen

Idag skal der bare slappes og hygges med kæresten  Imorgen holder min veninde fest (fødselsdag), så der skal jeg se hvordan det er at være i rum med stive mennesker og muligvis være eneste ædru menneske. Heldigvis er det kun én der ryger, og det er værtinden. Hun har lovet at ryge ved et vindue!

Anmeld

25. september 2009

Becks

Eva skriver:

ja, tvang hjælper ikke....slet ikke og som alle andre med børn, så fylder de jo det mest af livet.
Måske jeg bare er lidt brugt for tiden, har været en del møg, men det løser sig forhåbentligt..
Desværre er mine forældre ikke hjemme, så mor og jeppe holder hyggeaften..og de små kommer også hjem, fordi deres far ikke kan have dem i nat...så tja... god weekend..
Knus..

Det lyder nu ogsaa hyggeligt

rigtig god weekend til dig ogsaa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.