Weekend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2009

Vingummien

LotteGabriella skriver:

ja det bliver bare så godt for dem øøh og for mig det må være dejligt for mændene at kunne ha' deres prinsesser for sig selv, uden os høns

He he. Kan du ikke lige sige det til Emils far. Godt nok sjællent de er alene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

LotteGabriella

ka-ri-na skriver:

ja det tror jeg virkelig det er..... også godt for de små.... at se at man ikke altid behøver sin muar!

og hold op hvor får man maget energi af det, du kan godt glæde dig

hehe I do kan næsten ikke vente

Anmeld

25. september 2009

LotteGabriella

suanne85 skriver:

He he. Kan du ikke lige sige det til Emils far. Godt nok sjællent de er alene

det kan du fandme tro at jeg kan, bare hit med hans mail-adresse *LOL*

Anmeld

25. september 2009

Vingummien

LotteGabriella skriver:

det kan du fandme tro at jeg kan, bare hit med hans mail-adresse *LOL*

hehe

Anmeld

25. september 2009

Sweet1978

suanne85 skriver:

Ja det bliver da smadre hyggeligt

Jep har ellers sniffet mig frem til at dig og Dutte skal mødes uden mig piv - men har ikke gjort mere ved det for det er oki du kan jo ikke fylde huset hvergang og jeg kan heller ikke forlade hunden i flere timer....

Anmeld

25. september 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Hvad skal alle ii vidunderlige mennesker herinde så lave i jeres weekend?

Herhjemme skal vi bare slappe af, Emils storesøster på 4 kommer i den her weekend, så der bliver knald på herhjemme.
I morgen får jeg besøg af dutte herinde fra, er jeg vildt spændt på og glæder mig helt vildt Kan dog se hun ikke har været på siden i går
Søndag skal vi nok bare slappe af, hans søster skal være her lidt længere søndag end hun plejer, så måske vi skal ud og se om vi kan finde et æbletræ med gode æbler i og rigtig hygge i naturen hvis vejret er til det.

Idag kommer min yngste lillebror på overnatning. Vi skal ud og shoppe lidt og så skal der nok spilles rigtig meget computer når Liva er kommet i seng  Det pljer vi når han er her.
Imorgen formiddag skal vi til fødselsdagsbrunch hos min storesøster, her tager Live med min mor hjem og så skal jeg til min kusines fødselsdag om aftenen. GLÆDER mig til at få svinget de gamle knogler
Søndag skal jeg sove længe og hente Liva når hun har sovet til middag hos min mor. Og om aftenen skal jeg ud til en veninde og terpe lidt teori da hun skal til køreprøve mandag.
Og så var den weekend fyldt godt ud

Anmeld

25. september 2009

Vingummien

Sweet1978 skriver:

Jep har ellers sniffet mig frem til at dig og Dutte skal mødes uden mig piv - men har ikke gjort mere ved det for det er oki du kan jo ikke fylde huset hvergang og jeg kan heller ikke forlade hunden i flere timer....

Er faktisk i tvivl om hun kommer for kan se hun ikke har været online siden i går da folk var lidt negative ved hende. Og hun har bare fået min adr, tror ikke hun har læst den mit nr i Så ved ikke om hun kommer, er lidt øv altså at folk skal være sådan. Håber da at det bare er fordi hun har travl hun ikke er på.

Men du er da meget velkommen, godt ske vvi skal ud og gå tur osv hvis vejret er til det og er da en hunde  skov 2min fra hvor jeg bor

Anmeld

25. september 2009

Sweet1978

suanne85 skriver:

Er faktisk i tvivl om hun kommer for kan se hun ikke har været online siden i går da folk var lidt negative ved hende. Og hun har bare fået min adr, tror ikke hun har læst den mit nr i Så ved ikke om hun kommer, er lidt øv altså at folk skal være sådan. Håber da at det bare er fordi hun har travl hun ikke er på.

Men du er da meget velkommen, godt ske vvi skal ud og gå tur osv hvis vejret er til det og er da en hunde  skov 2min fra hvor jeg bor

Okey så du mener simpelthen tag hunden med???

Anmeld

25. september 2009

Vingummien

Sweet1978 skriver:

Ja hvis den er opdragen hehe

Anmeld

25. september 2009

Mira0911

Sweet1978 skriver:

Elsker hunde.... :O) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.