Weekend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.802 visninger
43 svar
0 synes godt om
25. september 2009

Vingummien

Hvad skal alle ii vidunderlige mennesker herinde så lave i jeres weekend?

Herhjemme skal vi bare slappe af, Emils storesøster på 4 kommer i den her weekend, så der bliver knald på herhjemme.
I morgen får jeg besøg af dutte herinde fra, er jeg vildt spændt på og glæder mig helt vildt Kan dog se hun ikke har været på siden i går
Søndag skal vi nok bare slappe af, hans søster skal være her lidt længere søndag end hun plejer, så måske vi skal ud og se om vi kan finde et æbletræ med gode æbler i og rigtig hygge i naturen hvis vejret er til det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

FrkC

Idag ska jeg til Billund og hente min kæreste som har været på kursus i Tyskland   Fantastisk dejligt.
I morgen ska jeg voldsom tidligt op og med min far og hans onkel til Tyskland for at købe lidt ind til vi ska holde indflytterfest.. Søndag skal vi vist ik noget så der ska bare slappes total af

Anmeld

25. september 2009

Ni-ko-li-ne

suanne85 skriver:

Herhjemme skal vi bare slappe af, Emils storesøster på 4 kommer i den her weekend, så der bliver knald på herhjemme.
I morgen får jeg besøg af dutte herinde fra, er jeg vildt spændt på og glæder mig helt vildt Kan dog se hun ikke har været på siden i går
Søndag skal vi nok bare slappe af, hans søster skal være her lidt længere søndag end hun plejer, så måske vi skal ud og se om vi kan finde et æbletræ med gode æbler i og rigtig hygge i naturen hvis vejret er til det.

vi skal slappe af... imorgen aften skal vi i mødregruppe med mænd :0) on søndag skal farmand ses med en kammerat....så har han til gengæld fri man, tirs, ons :0) inden han starter nyt job :0)

Anmeld

25. september 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

vi skal slappe af... imorgen aften skal vi i mødregruppe med mænd :0) on søndag skal farmand ses med en kammerat....så har han til gengæld fri man, tirs, ons :0) inden han starter nyt job :0)

Ej hvor spændende er det så det samme nu når mændende er med

Anmeld

25. september 2009

christina2412

idag kommer min storesøster og svoger, og spiser andesteg

imorgen regner jeg med, at min søster og mig skal over til vores pap søster og se hendes søn, hun fødte igår aftes. næsten 4 kg og 57 cm. 

lørdag aften skal vi slappe af til speedway i tv

og søndag tager vi nok en tur ud til mine svigerforældre

christina 33+1

Anmeld

25. september 2009

Ni-ko-li-ne

suanne85 skriver:

Ej hvor spændende er det så det samme nu når mændende er med

de var også med sidst... nej det er ikke lige så tøse agtigt :0) men smadder hyggeligt

Anmeld

25. september 2009

Vingummien

christina2412 skriver:

idag kommer min storesøster og svoger, og spiser andesteg

imorgen regner jeg med, at min søster og mig skal over til vores pap søster og se hendes søn, hun fødte igår aftes. næsten 4 kg og 57 cm. 

lørdag aften skal vi slappe af til speedway i tv

og søndag tager vi nok en tur ud til mine svigerforældre

christina 33+1

Tillykke med den lille ny i familien

Anmeld

25. september 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

de var også med sidst... nej det er ikke lige så tøse agtigt :0) men smadder hyggeligt

Oki ja der er nok nogle ting man ikke snakker om når de er med

Anmeld

25. september 2009

LotteGabriella

suanne85 skriver:

Jeg skal på weekend i Holstebro, sammen med min veninde

Vi har lånt hendes mors hus, da hun skal til camping-fest  Det er min første HELE weekend, hvor jeg ikke skal tænke på at være mor, men bare hygge mig, så vi medbringer spiced rum og gin og skal rigtig feste 

Anmeld

25. september 2009

Lone Jakobsen

jamen vi har alle børnene hjemme, så her står den på hjemmelige sysler. med bagning og noget have arbejde.
søndag skal vi besøge et hold venner som også har børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.