Weekend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Ja hvis den er opdragen hehe

:O) :O) Kommer Heidi os?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

:O) :O) Kommer Heidi os?

Wee der var du. Har skrevet til dig i privaten med mit nr. Så kan du ikke skrive sms for skal slukke da Emil skal have mad osv og jeg skal lege med ham

Anmeld

25. september 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Wee der var du. Har skrevet til dig i privaten med mit nr. Så kan du ikke skrive sms for skal slukke da Emil skal have mad osv og jeg skal lege med ham

Jo smider da lige en sms eller flere... ;O)

Anmeld

25. september 2009

Sweet1978

JA dutte så kommer vi forbi aftale lige tid mm. med susanne hunden er så god som dagen er lang. En gammel rolig lille vovse som ejereren har overtaget fra sin far da han døde synes ikke den skulle til helt fremmede, men den passer ikke ind i hans liv så han har tit behov for pasning....

Anmeld

25. september 2009

Becks

Idag har jeg vaeret til Kontrol paa hospitalet med min PCOS.
Senere kommer nogle kollegaer og skal vi drikke nogle sjusser sammen, inden vi skal til budget fest. Det er alle ansatte i Roedovre kommune der er inviteret, og det bliver holdt hvert aar... Borgmesteren taler om budgettet , der bliver holdt en revy og i aar er det boerne og kultur  valget der staar for den Saa er der buffet og masser af drikke, dans og musik...

Imorgen har jeg toemmermaend og kl 15, skal jeg hjem til min veninde og passe hendes soen (mit gudbarn) Da hun er paa arbejde og faderen har ham fra idag til imorgen...

Soendag skal jeg hjem til min far og bedste papmor, og der kommer min storebror og han forlovede ogsaa... Jeg har ikke set min bror i 10 aar, saa glaeder mig til og se ham og hans kaereste.. Og saa skal jeg vaere faster til Februar

Rigtig god weekend til jer alle..

Anmeld

25. september 2009

Honningblomst

Beck skriver:

Idag har jeg vaeret til Kontrol paa hospitalet med min PCOS.
Senere kommer nogle kollegaer og skal vi drikke nogle sjusser sammen, inden vi skal til budget fest. Det er alle ansatte i Roedovre kommune der er inviteret, og det bliver holdt hvert aar... Borgmesteren taler om budgettet , der bliver holdt en revy og i aar er det boerne og kultur  valget der staar for den Saa er der buffet og masser af drikke, dans og musik...

Imorgen har jeg toemmermaend og kl 15, skal jeg hjem til min veninde og passe hendes soen (mit gudbarn) Da hun er paa arbejde og faderen har ham fra idag til imorgen...

Soendag skal jeg hjem til min far og bedste papmor, og der kommer min storebror og han forlovede ogsaa... Jeg har ikke set min bror i 10 aar, saa glaeder mig til og se ham og hans kaereste.. Og saa skal jeg vaere faster til Februar

Rigtig god weekend til jer alle..

Uha... så kan jeg altså godt savne livet uden børn.
Det er evigheden siden jeg har haft en weekend uden barn, da jeppe jo ikke vil være hos sin far....suuuuk...men sådan er det bare og jeg tvinger ham ikke..
Men det lydre godt nok som en super weekend du skal have...
Knus..

Anmeld

25. september 2009

tumle81

I dag skal vi bare hygge herhjemme med hj. lavet pizza og senere vild med dans :-)

I morgen skal manden fiske hele dagen, så der spiser vi morgenmad med mormor og bedstefar og hygger derhjemme om dagen. Aftenen er der ingen planer, bare hjemlig hygge :-)

Søndag er der faktisk ingen planer, andet end gymnastik om formiddagen med Valdemar. Måske en tur ud i det gode vejr...

Knus Kathrina 35+3

Anmeld

25. september 2009

Sujan

Jeg skal slappe af og få ordnet lidt i hjemmet. Derduover må jeg hellere læse lidt til eksamen og søndag skal jeg holde italiensk aften for nogle tøser.

Anmeld

25. september 2009

tumle81

Forresten glemte lige; God weekend til alle jer dejlige tøser

Anmeld

25. september 2009

Becks

Eva skriver:

Uha... så kan jeg altså godt savne livet uden børn.
Det er evigheden siden jeg har haft en weekend uden barn, da jeppe jo ikke vil være hos sin far....suuuuk...men sådan er det bare og jeg tvinger ham ikke..
Men det lydre godt nok som en super weekend du skal have...
Knus..

Ja, det kunne jeg godt forestille mig
Men som du selv siger, saa vil du ikke tvinge ham, og det er heller ikke det rigtige og goere.. Hvad med nogle bedsteforaeldre, saa du kan faa en loerdag eller weekend og hygge med venner og veninder?

Ja glaeder mig ogsaa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.