Hvornår testede i positivt & .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2016

Mn101186

Baby16 skriver:

Ja, tvillinger ku være dejligt.

Jeg håber på det ikk er din krop som spiller et pus men en spire..  

Jeg skal teste på lørdag. Har haft ondt i maven, hovedpine + træthed. Håber ikke det min menstruation der er på vej  

Jeg har fået ægløsning sprøjte 2 gange altså begge de gange jeg er blevet insemineret. Hvis jeg ikk er gravid skal jeg igang med sidste og 3. inseminering lige efter min menstruation hvor jeg også skal hormon behandles + ægløsning sprøjte. 

Testede igår med to streger �� 

Ej jeg tror den er der ved dig.. Det er de samme symptomer jeg har �� 

Har du fået hormon behandling hver gang?? Sig endelig til hvis du ikke vil svare.. Synes det er mange ting du skal igennem.. Så håber virkelig den er der. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2016

Baby16

Mn101186 skriver:

Testede igår med to streger �� 

Ej jeg tror den er der ved dig.. Det er de samme symptomer jeg har �� 

Har du fået hormon behandling hver gang?? Sig endelig til hvis du ikke vil svare.. Synes det er mange ting du skal igennem.. Så håber virkelig den er der. 

Har duuuu ���� tillykke søde!!! Hvor jeg glad for dine vegne. Det gjorde mig lige positiv og glad nu. Jeg har ikk fået menstruation endnu ������ venter spændt til imorgen... 

Jeg er ikk blevet hormon behandlet før har kun fået ægløsnings sprøjte.. men hvis jeg ikk bliver gravid denne gang skal jeg få hormon behandling. Du må gerne spørge er åben �� 

Hva så nu? Skal du teste igen eller..?

Anmeld Citér

1. april 2016

Mn101186

Baby16 skriver:

Har duuuu ���� tillykke søde!!! Hvor jeg glad for dine vegne. Det gjorde mig lige positiv og glad nu. Jeg har ikk fået menstruation endnu ������ venter spændt til imorgen... 

Jeg er ikk blevet hormon behandlet før har kun fået ægløsnings sprøjte.. men hvis jeg ikk bliver gravid denne gang skal jeg få hormon behandling. Du må gerne spørge er åben �� 

Hva så nu? Skal du teste igen eller..?

Har prøvet to test og var bragende positive - og føler også rimelig meget den er der �� Tusind tak.. Tager det lige stille og roligt - det er ikke gået op for os endnu �� 

Men tror altså os den er det ved dig.. Det kunne da være lidt sjovt ���� lov mig du skriver i morgen når du har testet.. Bruger du de samme test?? 

Men hvorfor hormon behandling?? 

Anmeld Citér

2. april 2016

Baby16

Mn101186 skriver:

Har prøvet to test og var bragende positive - og føler også rimelig meget den er der �� Tusind tak.. Tager det lige stille og roligt - det er ikke gået op for os endnu �� 

Men tror altså os den er det ved dig.. Det kunne da være lidt sjovt ���� lov mig du skriver i morgen når du har testet.. Bruger du de samme test?? 

Men hvorfor hormon behandling?? 

Det er jeg så glad for at høre. Tillykke med graviditeten ☺️☺️

Syntes vi skal følges/skrives sammen også hvis jeg ikke bliver gravid hvis du gider selvfølgelig. Har også oprettet denne profil for hvis jeg nu skulle blive gravid, så jeg kunne det motivere andre, som har de samme problemer. 

Selvfølgelig skriver jeg om jeg er gravid eller ej. Vi er blevet tålmodige efterhånden syntes jeg, det først idag jeg/vi er spændt på det sådan rigtig. Min svigerinde og mand siger de føler den er der denne gang, som dig �������� 

Anmeld Citér

2. april 2016

Sedigfor

Testede positiv i uge 3+1, dog først inden for tid i uge 5. 

Jeg havde rigtig mange hurmørsvinger og spiste mere eller mindre for tre ��. 

Anmeld Citér

2. april 2016

Mn101186

Baby16 skriver:

Det er jeg så glad for at høre. Tillykke med graviditeten ☺️☺️

Syntes vi skal følges/skrives sammen også hvis jeg ikke bliver gravid hvis du gider selvfølgelig. Har også oprettet denne profil for hvis jeg nu skulle blive gravid, så jeg kunne det motivere andre, som har de samme problemer. 

Selvfølgelig skriver jeg om jeg er gravid eller ej. Vi er blevet tålmodige efterhånden syntes jeg, det først idag jeg/vi er spændt på det sådan rigtig. Min svigerinde og mand siger de føler den er der denne gang, som dig �������� 

Selvfølgelig vil jeg det �� Selvom jeg tror den er der, vil jeg da gerne være med og støtte dig på jeres rejse - selvom jeg ikke kender så meget til det.. Men det er bare rart nogen gange og kunne læsse af på en �� Hvis du forstår 

mern hvis de også tror den er der - må der være noget om det.. Krydser alt hvad jeg har.. Meen hvis den er negativ, kan du så ikke prøve om nogle dage?? Jeg har nok testet 7 gange (alt for tidligt) men her i uge 4 testet beg positiv og nogle er jo meget længere henne før de kan..

Anmeld Citér

2. april 2016

Baby16

Selvfølgelig vil jeg det �� Selvom jeg tror den er der, vil jeg da gerne være med og støtte dig på jeres rejse - selvom jeg ikke kender så meget til det.. Men det er bare rart nogen gange og kunne læsse af på en �� Hvis du forstår 

mern hvis de også tror den er der - må der være noget om det.. Krydser alt hvad jeg har.. Meen hvis den er negativ, kan du så ikke prøve om nogle dage?? Jeg har nok testet 7 gange (alt for tidligt) men her i uge 4 testet beg positiv og nogle er jo meget længere henne før de kan..

Jeg har sovet så dårlig i nat pga jeg skulle teste.. Min test var negativ �� Jeg ville være 4+0 hvis jeg var gravid..

Ringer lige til fertilitetsklinikken på mandag og hører dem ad. Ved ikk om jeg skal teste på mandag igen, er bare så træt af at se det samme resultat... Hvornår var din positiv, 4+0 ik? Tak for din opmuntring ��

Anmeld Citér

2. april 2016

Mn101186

Baby16 skriver:

Jeg har sovet så dårlig i nat pga jeg skulle teste.. Min test var negativ �� Jeg ville være 4+0 hvis jeg var gravid..

Ringer lige til fertilitetsklinikken på mandag og hører dem ad. Ved ikk om jeg skal teste på mandag igen, er bare så træt af at se det samme resultat... Hvornår var din positiv, 4+0 ik? Tak for din opmuntring ��

Altså i forhold til æl så burde jeg være 4+0 idag men efter mens så er det 4+3 og jeg testede 4+1.. 

Synes også Du skal ringe mandag - måske du svagt hcg?

Anmeld Citér

2. april 2016

Baby16

Mn101186 skriver:

Altså i forhold til æl så burde jeg være 4+0 idag men efter mens så er det 4+3 og jeg testede 4+1.. 

Synes også Du skal ringe mandag - måske du svagt hcg?

Det sammen med mig er 4+3 i følge menstruation men 4+0 ægløsning. Jeg prøver og ringe til dem på mandag og høre om hvad jeg skal gøre.. Som sagt måske det for tidlig for mig eller også er min menstruation forsinket ��

Du må meget gerne skrive når du har været til første scanning ☺️

Anmeld Citér

2. april 2016

Mn101186

Baby16 skriver:

Det sammen med mig er 4+3 i følge menstruation men 4+0 ægløsning. Jeg prøver og ringe til dem på mandag og høre om hvad jeg skal gøre.. Som sagt måske det for tidlig for mig eller også er min menstruation forsinket ��

Du må meget gerne skrive når du har været til første scanning ☺️

Fik bestilt tid hos lægen i lufthavnen igår �� Først tid i slut april så vil være ca 8 uger henne før jeg kommer derned forsvar konstatere graviditet.. Såå ringer lige på tirsdag �� 

Tror måske dit hcg er meget lavt.. Har du prøvet en anden type test?? 

Mer du fået over tid? 

Jeg er to dage over tid nu i følge min mens kalender nemlig ��

Jeg skal til scanning i maj eller start juni og såå til kønsscanning i midt/slut juni.. 

Skal nok skrive begge gange 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.