Hvornår testede i positivt & .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2016

Mn101186

allemine2 skriver:

3+3 var den negativ og var først positiv 3+5. Jeg testede med de der tidlige teste, men jeg havde ingen symptomer indtil start uge 5 :-)

Ejj hvor er det rart at hører �� 

Stort tillykke ❤️ 

Jeg er dog begyndt at Tvivle nu da jeg har mens symptomer (skal først have den 1 april) men har jag i maven og lænden.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2016

Doubleup

Mn101186 skriver:

Ejj hvor er det rart at hører �� 

Stort tillykke ❤️ 

Jeg er dog begyndt at Tvivle nu da jeg har mens symptomer (skal først have den 1 april) men har jag i maven og lænden.. 

tusind tak, jeg håber ikke din mens kommer, held og lykke ����

Anmeld Citér

25. marts 2016

Mn101186

allemine2 skriver:

tusind tak, jeg håber ikke din mens kommer, held og lykke ����

Tusind tak

heller ikke her ��

Anmeld Citér

26. marts 2016

Baby16

Skal også teste på næste lørdag d. 2.

Det er vores 2. forsøg med iui. Tænk positiv og du skal lade dig tro på at du er gravid.

Ønsker det bedste for dig. ������

Anmeld Citér

26. marts 2016

Diosa85

Mn101186 skriver:

Vil gerne hører hvornår i kunne teste positiv og hvornår / hvilke symptomer i havde?? 

Jeg tror nemlig jeg er gravid meen kan ikke helt teste endnu (3+0)

Første gang jeg blev gravid vidste jeg ikke at jeg var det. Havde haft ondt i underlivet (altså selve vagina) i et par uger, var oppustet og havde meget større appetit end normalt. Det var en kollega der sagde hun havde det sådan da hun ventede sin søn så valgte at teste selvom jeg lige havde haft mens. Og ganske rigtig var den bragende positiv og var 10+5 uger henne. Fik så en frivillig abort. 

Da jeg ventede min søn gik jeg næsten 14 dage over tid før jeg fik en svag positiv test. Eneste symptom var udebleven mens. 

Anmeld Citér

26. marts 2016

Baby16

Diosa85 skriver:

Første gang jeg blev gravid vidste jeg ikke at jeg var det. Havde haft ondt i underlivet (altså selve vagina) i et par uger, var oppustet og havde meget større appetit end normalt. Det var en kollega der sagde hun havde det sådan da hun ventede sin søn så valgte at teste selvom jeg lige havde haft mens. Og ganske rigtig var den bragende positiv og var 10+5 uger henne. Fik så en frivillig abort. 

Da jeg ventede min søn gik jeg næsten 14 dage over tid før jeg fik en svag positiv test. Eneste symptom var udebleven mens. 

Er blevet insemineret d. 19. marts.

Jeg må teste 15.-16. dag efter iui. dvs. d. 2 april. 

Burde være 3+0 nu. Venter spændt på næste lørdag. 

Anmeld Citér

26. marts 2016

Diosa85

Baby16 skriver:

Er blevet insemineret d. 19. marts.

Jeg må teste 15.-16. dag efter iui. dvs. d. 2 april. 

Burde være 3+0 nu. Venter spændt på næste lørdag. 

Ihh hvor spændende. Krydser alt hvad der krydses kan 

Anmeld Citér

26. marts 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Mn101186 skriver:

Vil gerne hører hvornår i kunne teste positiv og hvornår / hvilke symptomer i havde?? 

Jeg tror nemlig jeg er gravid meen kan ikke helt teste endnu (3+0)

Begge gange har jeg testet fordi mens var forsinket. Med knægten var jeg 5+ henne og med lillepigen var jeg 4+5...

Jeg havde stort set ingen symptomer før jeg var 10-12 uger henne.

Anmeld Citér

26. marts 2016

Mn101186

Baby16 skriver:

Skal også teste på næste lørdag d. 2.

Det er vores 2. forsøg med iui. Tænk positiv og du skal lade dig tro på at du er gravid.

Ønsker det bedste for dig. ������

Krydser fingre for jer ����❤️ Det skal nok lykkes.. Har i prøvet længe?

Det er så svært - mange siger man ikke skal tænke på det og andre siger man skal.. 

Har haft jag i maven og lænden i nogle dage nu, så selv om jeg stadig håber,  sååå ved jeg det ikke helt.. 

Anmeld Citér

26. marts 2016

Mn101186

Diosa85 skriver:

Hold da op �� Er glad for du fortæller.. Hører næsten at mange tester positiv når de er 3+ fordi de har ømme bryster og kvalme.. De tegn har jeg bare ikke.. 

Har lidt kvalme men det kan man jo også få hvis man ønsker det så meget.. 

Og kan ikke huske med min datter �� Andet end jeg var gået over tid.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.