Hvornår testede i positivt & .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2016

Baby16

Mn101186 skriver:

Fik bestilt tid hos lægen i lufthavnen igår �� Først tid i slut april så vil være ca 8 uger henne før jeg kommer derned forsvar konstatere graviditet.. Såå ringer lige på tirsdag �� 

Tror måske dit hcg er meget lavt.. Har du prøvet en anden type test?? 

Mer du fået over tid? 

Jeg er to dage over tid nu i følge min mens kalender nemlig ��

Jeg skal til scanning i maj eller start juni og såå til kønsscanning i midt/slut juni.. 

Skal nok skrive begge gange 

Det lyder rigtig spændende glæder mig til og høre nærmere.

jeg har fået menstruation her i aften. Det er jeg faktisk glad for, så jeg kan komme videre med mit 3. forsøg. Bliver nok insemineret ca omkring d. 19 ... ☺️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2016

Mn101186

Baby16 skriver:

Det lyder rigtig spændende glæder mig til og høre nærmere.

jeg har fået menstruation her i aften. Det er jeg faktisk glad for, så jeg kan komme videre med mit 3. forsøg. Bliver nok insemineret ca omkring d. 19 ... ☺️

Så vil jeg krydser rigtig meget for

at set lykkes næste gang.. 

Jeg har til middag fundet en knude i halsen som jeg skal til læge med tirsdag - da jeg har nogle dumme symp på det er noget træls.. Så vi må se hvad det sker.. 

Anmeld Citér

4. april 2016

Baby16

Mn101186 skriver:

Jeg har til middag fundet en knude i halsen som jeg skal til læge med tirsdag - da jeg har nogle dumme symp på det er noget træls.. Så vi må se hvad det sker.. 

En knude i halsen �� Det lyder ikk så godt. Håber det ikke er noget alvorligt.

jeg begynder på på pergotime hormon behandling imorgen og skal scannes næste uge torsdag. �� 3. gang lykkens gang ������ Det satser vi på. 

Anmeld Citér

10. april 2016

Baby16

Mn101186 skriver:

Hej 

hvordan går det? har du fået undersøgt den knude?

Jeg har haft en dårlig periode. Er på pergotime hormon piller nu og de gøre mig bare så trist...  

hvordan går det med graviditeten ?

Anmeld Citér

10. april 2016

Mn101186

Baby16 skriver:

Hej 

hvordan går det? har du fået undersøgt den knude?

Jeg har haft en dårlig periode. Er på pergotime hormon piller nu og de gøre mig bare så trist...  

hvordan går det med graviditeten ?

Nej skal til hudlæge her den 20/4 pga kontrol af min tidligere kræft - og Så vil de lige kigge der.

ej det er jeg rigtig ked af at hører.. Bare husk at det er for noget godt.. 

Jamen egentlig okay - jeg er bare blevet stor når man tænker jeg "kun" er 5+4 henne nu.. Sååå har da tvillinger i mine tanker 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

10. april 2016

Baby16

Mn101186 skriver:

Nej skal til hudlæge her den 20/4 pga kontrol af min tidligere kræft - og Så vil de lige kigge der.

ej det er jeg rigtig ked af at hører.. Bare husk at det er for noget godt.. 

Jamen egentlig okay - jeg er bare blevet stor når man tænker jeg "kun" er 5+4 henne nu.. Sååå har da tvillinger i mine tanker 

Hold da op du er blevet stor �� Det ku være dejligt med tvillinger / trillinger �� 

Ej er ked af at høre at du tidligere har haft kræft. Jeg håber ikk det den er tilbage.. 

Dejligt og se din mave �� Bliver hel vild positiv og glad, for dine vegne ��

Anmeld Citér

11. april 2016

Mn101186

Baby16 skriver:

Hold da op du er blevet stor �� Det ku være dejligt med tvillinger / trillinger �� 

Ej er ked af at høre at du tidligere har haft kræft. Jeg håber ikk det den er tilbage.. 

Dejligt og se din mave �� Bliver hel vild positiv og glad, for dine vegne ��

Det skal du ikke være - er rask nu �� 

Ja det ku det, men min mavefornemmelse siger bare at jeg blot er blevet tidlig stor ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.