Hvornår testede i positivt & .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Mn101186 skriver:

Og der mente jeg selvfølgelig Gravid ���� og ikke glad.. ��

På den måde... nej, overhovedet ikke... begge gange tog det 4-5 mdr fra vi startede til positiv test...

Dette er ren undren, men hvorfor troede du jeg havde haft svært ved at blive gravid?..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2016

Mn101186

Ms.Sunshine skriver:

På den måde... nej, overhovedet ikke... begge gange tog det 4-5 mdr fra vi startede til positiv test...

Dette er ren undren, men hvorfor troede du jeg havde haft svært ved at blive gravid?..

Det troede jeg ikke �� Det var bare et spørgsmål.. Vi har nemlig prøvet siden december, så det var for at hører om i blev i første forsøg eller om der gik lidt tid.. 

Jeg har nemlig ikke taget p piller siden jeg var ung.. 

Anmeld Citér

28. marts 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Mn101186 skriver:

Det troede jeg ikke �� Det var bare et spørgsmål.. Vi har nemlig prøvet siden december, så det var for at hører om i blev i første forsøg eller om der gik lidt tid.. 

Jeg har nemlig ikke taget p piller siden jeg var ung.. 

på den måde... 

min søns far og jeg var af "det sker når det sker"-holdningen, og jeg blev gravid efter fem mdr. men havde dog en ret voldsom SA, så vi måtte vente et stykke tid inden vi fik lægens ord på at prøve igen...

mellem mine børn havde jeg en kobberspiral i ca. 4½ år før min datters far og jeg blev enige om at prøve...

Anmeld Citér

28. marts 2016

Baby16

Ej så håber jeg virkelig det lykkes for jer.. Krydser alt hvad jeg har.. 

I forhold til æl sku jeg "kun" være 3+0 henne idag hvis jeg overhovedet er noget.. Og var SÅ dum og tage en test, og var godt klar over den ville være negativ - hvilket den også var.. Så nu tør jeg ikke tage en igen

I lige måde. Ønsker også det bedste for jer. vi venter spændt til på lørdag, og håber på at jeg ikk får tidlig menstruation som sidste gang da jeg blev insemineret. 

Vil du teste på fredag? Jeg skal/må først teste lørdag. Jeg glæder mig til og høre fra dig og hvis ikk det sker denne gang sker det vel næste eller næste igen, mist aldrig håbet. For kan huske, at da jeg blev gravid var det et mirakel i sig selv selvom den døde, det var et positiv tegn... Det skal nok komme 

Anmeld Citér

28. marts 2016

Baby16

Baby16 skriver:

I lige måde. Ønsker også det bedste for jer. vi venter spændt til på lørdag, og håber på at jeg ikk får tidlig menstruation som sidste gang da jeg blev insemineret. 

Vil du teste på fredag? Jeg skal/må først teste lørdag. Jeg glæder mig til og høre fra dig og hvis ikk det sker denne gang sker det vel næste eller næste igen, mist aldrig håbet. For kan huske, at da jeg blev gravid var det et mirakel i sig selv selvom den døde, det var et positiv tegn... Det skal nok komme 

Og nej du er ikk dum, fordi du har testet... Man bliver bare så utålmodig til sidst at man bare  gøre det.. Kender det alt for godt 

Anmeld Citér

28. marts 2016

Mn101186

Ms.Sunshine skriver:

på den måde... 

min søns far og jeg var af "det sker når det sker"-holdningen, og jeg blev gravid efter fem mdr. men havde dog en ret voldsom SA, så vi måtte vente et stykke tid inden vi fik lægens ord på at prøve igen...

mellem mine børn havde jeg en kobberspiral i ca. 4½ år før min datters far og jeg blev enige om at prøve...

Det havde vi også med vores pige - den holdning..

nu vil vi bare gerne have det sker med nr 2 �� 

Anmeld Citér

28. marts 2016

Mn101186

Baby16 skriver:

Tager til Manchester fredag morgen så tror jeg venter og ser om der sker noget.. Har de vildeste smerter, hvilket jeg aldrig har op til mens, men tror det er det.. Ikke fordi jeg har mistet håbet fordi så sker det nok næste gang �� Men det kan umuligt gøre SÅ ondt at være gravid, så er overbevist om det er mens.

ejj jeg tror det lykkes for jer.. Kan du mærke noget på din krop? 

Anmeld Citér

30. marts 2016

Baby16

Tager til Manchester fredag morgen så tror jeg venter og ser om der sker noget.. Har de vildeste smerter, hvilket jeg aldrig har op til mens, men tror det er det.. Ikke fordi jeg har mistet håbet fordi så sker det nok næste gang �� Men det kan umuligt gøre SÅ ondt at være gravid, så er overbevist om det er mens.

ejj jeg tror det lykkes for jer.. Kan du mærke noget på din krop? 

Årh tak hvor du sød.. Jeg tørrer ikke og sige at jeg kan mærke noget men jo syntes min mave er lidt hårdere når jeg mærker.. Ellers ikke det store. Hva med dig har du stadig ondt? Det behøver nødvendigvis ikke og være din menstruation men måske en lille spirer  

Glæder mig bare til lørdag om det så bliver positiv eller negativ. Hvis det bliver negativ prøver vi da bare igen lægen som insemineret mig sagde at chancen for at jeg vil blive gravid denne gang var større pga modne æg og jeg ku endda få tvillinger sagde han  måske for at give os positive tanker, men det gjorde os bare så glad.. 

Anmeld Citér

30. marts 2016

Mn101186

Baby16 skriver:

Årh tak hvor du sød.. Jeg tørrer ikke og sige at jeg kan mærke noget men jo syntes min mave er lidt hårdere når jeg mærker.. Ellers ikke det store. Hva med dig har du stadig ondt? Det behøver nødvendigvis ikke og være din menstruation men måske en lille spirer  

Glæder mig bare til lørdag om det så bliver positiv eller negativ. Hvis det bliver negativ prøver vi da bare igen lægen som insemineret mig sagde at chancen for at jeg vil blive gravid denne gang var større pga modne æg og jeg ku endda få tvillinger sagde han  måske for at give os positive tanker, men det gjorde os bare så glad.. 

Jeg håber sådan Vi får tvillingerne �� 

Havde/har SÅ meget kvalme her til morges.. Men det kan være mange ting os jo.. Tør ikke sige jeg kan mærke noget andet end kvalme og ømhed.. Fordi det kan jo være min krop som spiller et pus.. 

Hvornår skal du igen hvis du ikke bliver gravid denne gang?? Selvom jeg dog håber på det lykkes for jer ������ hvis den viser negativ, kan du så prøve igen nogle dage efter eller er det bare enten eller når man bliver ins..?

Anmeld Citér

31. marts 2016

Baby16

Jeg håber sådan Vi får tvillingerne �� 

Havde/har SÅ meget kvalme her til morges.. Men det kan være mange ting os jo.. Tør ikke sige jeg kan mærke noget andet end kvalme og ømhed.. Fordi det kan jo være min krop som spiller et pus.. 

Hvornår skal du igen hvis du ikke bliver gravid denne gang?? Selvom jeg dog håber på det lykkes for jer ������ hvis den viser negativ, kan du så prøve igen nogle dage efter eller er det bare enten eller når man bliver ins..?

Ja, tvillinger ku være dejligt.

Jeg håber på det ikk er din krop som spiller et pus men en spire..  

Jeg skal teste på lørdag. Har haft ondt i maven, hovedpine + træthed. Håber ikke det min menstruation der er på vej  

Jeg har fået ægløsning sprøjte 2 gange altså begge de gange jeg er blevet insemineret. Hvis jeg ikk er gravid skal jeg igang med sidste og 3. inseminering lige efter min menstruation hvor jeg også skal hormon behandles + ægløsning sprøjte. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.