hverdagsting.... hvad kan i ikke lade ligge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2009

FrkT

Jeg kan stort set lade alt ligge, hvis jeg har brug for at slappe af.... så gør jeg det! Vi har to hunde og fire katte, så her er ikke rent ret længe af gangen, men det føler jeg så heller ikke at der SKAL være - af den grund. Så har jeg brug for at slappe af, selvom vasketøjskurven er fuld eller gulvet er snavset, så gør jeg det! Jens har det faktisk værre med det end jeg har, og da det indvendige rengøring er mit ansvar, så kan han godt finde på at sætte mig i gang ind imellem

Synes bare livet er for kort til at skulle stresse totalt ud over at der ikke er totalt klinisk hele tiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

kiroo

Beck skriver:

Enig

også her.. hvis jeg har brug for en morfar så gør jeg det, jeg er dog en time om at falde i søvn så det sker ikke så tit.

også her.. hvis jeg har brug for en morfar så gør jeg det, jeg er dog en time om at falde i søvn så det sker ikke så tit.

Anmeld

25. september 2009

Munder

TbCp skriver:

Jeg kan simpelthen ikke slappe af om aftenen før der er taget ud efter aftensmaden og ryddet op i køkkenet.
Carsten kan nemt slænge sig på sofaen og så vente lidt med tallerkner osv... det kan jeg bare ikke!
Ellers synes jeg ikke rigtig der er noget 

Har det på fuldstændig samme måde

Anmeld

25. september 2009

MaleneG

Jeg slapper bedst af, hvis huset generelt er ryddet, og rent ..
jeg støvsuger ca. hveranden dag, tørre støv af hveranden dag ( har sortemøbler) vasker ca. en maskine om dagen.
opvask mm. tages hverdag ( en sjældent gang lukker jeg øjne) 
og så bliver der ryddet op hverdag.

Jeg tror en stor del af grunden til at jeg er så fanatisk, er at jeg ikke ønsker nogen skal dømme mig, eller tale grimt om hvordan jeg bor, blot fordi jeg er ung, vil ikke høre sætningen " Jamen du er jo også ung, det er jo klart det ligner en jordhule" Man kan altså godt bo pænt, og stilrent som ung.
Jeg er næsten grædefærdig, hvis jeg ikke lige har fået nået at støvsuge, og tørt støv af inden der kommer folk forbi, og jeg har endda ikke husdyr, så det er bestemt ikke fordi der bliver slæbt en masse lort indenfor hverdag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.