hverdagsting.... hvad kan i ikke lade ligge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.233 visninger
33 svar
0 synes godt om
25. september 2009

Ni-ko-li-ne

ja som overskriften siger det.... jeg tænker på de praktiske ting i hjemmet... hvad SKAL i bare have ordnet inden i kan slappe af i sjælen?

jeg har det med opvask og vasketøj... når det er væk kan jeg slappe af....

kom nu piger, fortæl mig at jeg ikke er den eneste der ikke kan tage mig en "morfar" uden at noget er udført....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

lonemus

ka-ri-na skriver:

ja som overskriften siger det.... jeg tænker på de praktiske ting i hjemmet... hvad SKAL i bare have ordnet inden i kan slappe af i sjælen?

kom nu piger, fortæl mig at jeg ikke er den eneste der ikke kan tage mig en "morfar" uden at noget er udført....

Vasketøjet skal sættes over og så skal der ryddes op....børnene har legetøj over det hele og det skal altså ryddes op, før jeg rigtig kan slappe af....så det gør jeg hver aften, samme med dem, inden de skal i seng

Anmeld

25. september 2009

Honningblomst

Intet...

Anmeld

25. september 2009

Lone Jakobsen

stemmer klart på den med vasketøjet..... det er bare min priotet nr. 1
vi er mange her i huset så det er virkelig vigtigt at det er i orden... men jeg har også en lidt anden ting jeg går meget op i... nemlig madplanen. jeg kan slet ikke holde ud at jeg ikke ved hvad der skal laves af mad, idag, imorgen eller på søndag... vi køber meget økonomisk ind og jeg planlægger ud fra hvad vi har i fryseren. folk griner vældigt af mig....men efter jeg er begyndt at gå hjemme er det bare blevet super vigtigt for mig

Anmeld

25. september 2009

mor_sabina

ka-ri-na skriver:

Jeg er simpelthen også nødt til at få ryddet op inden jeg kan slappe af og helt også støvsuge og tøre af rundt omkring. Nu er jeg jo på barsel så har vist lidt højere krav til husholdningen tror godt jeg ville kunne skære lidt ned når engang hverdagen begynder igen. Men lige nu skal der gøres rent hver anden dag og ryddes op og vaskes tøj hver dag ellers er dagen ikke godkendt

Anmeld

25. september 2009

Becks

Eva skriver:

Intet...

Enig

Anmeld

25. september 2009

mor_sabina

nutche skriver:

vi er mange her i huset så det er virkelig vigtigt at det er i orden... men jeg har også en lidt anden ting jeg går meget op i... nemlig madplanen. jeg kan slet ikke holde ud at jeg ikke ved hvad der skal laves af mad, idag, imorgen eller på søndag... vi køber meget økonomisk ind og jeg planlægger ud fra hvad vi har i fryseren. folk griner vældigt af mig....men efter jeg er begyndt at gå hjemme er det bare blevet super vigtigt for mig

Nogle tips? Herhjemme bruger vi nemlig alt for mange penge på mad fordi vi ikke planlægger men hvordan gør man lige?

Anmeld

25. september 2009

Cris

nutche skriver:

Man kan faktisk spare mange penge med madplanen. Og jeg synes også tid, for man ikke skal kikke rundt og tænke, hvad man skal spise i aften...

Anmeld

25. september 2009

Ni-ko-li-ne

Eva skriver:

Intet...

how?

lær mig hvordan!

Anmeld

25. september 2009

Ni-ko-li-ne

nutche skriver:

ja vi har os en madplan, som står standby..... desværre! den må jeg have gang i igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.