De får altid en af hver.... (de kongelige)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg har også en af hver, og min søn blev undfanget en måned efter brylluppet til hans far - betyder det, jeg er under mistanke for forsterselektion?

Derudover har mine søskende også en af hver pr familie og det samme har flere af mine venner. 

Din teori holder ikke vand i min verden.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2016

Rauw

I min familie er vi tre søskende. Vi har alle børn. Et af hvert køn. Omg, gad vide om nogen har sørget for det?  Njaaa tror det er ret tilfældigt. 

Anmeld Citér

16. marts 2016

Vivienne

Morogbarn skriver:

I anledning af, at Sverige fornyligt har fået endnu en prins, bliver jeg nødt til at lufte den her tanke med nogen. Jeg ved, jeg måske kommer til at lyde lidt konspiratorisk, men...

Er jeg den eneste, der synes, det er (lidt for) utroligt, at de kongelige, der får børn i disse år, altid får lige mange af hver køn???

fx:

Frederik og Mary: 2 drenge og to piger

Joachim og Marie: 1 dreng og 1 pige

Victoria og Daniel (Sverige): 1 pige og 1 dreng

Madeleine og Christofer: (Sverige): 1 pige og 1 dreng

Haakon og Mette-Marit (Norge): 1 pige og 1 dreng

Er jeg den eneste, der tænker fosterselektion? 

Jeg tænker præcist det samme. Og har talt med mine veninder og de tænkte det samme. 

Anmeld Citér

16. marts 2016

Manna

Morogbarn skriver:

I anledning af, at Sverige fornyligt har fået endnu en prins, bliver jeg nødt til at lufte den her tanke med nogen. Jeg ved, jeg måske kommer til at lyde lidt konspiratorisk, men...

Er jeg den eneste, der synes, det er (lidt for) utroligt, at de kongelige, der får børn i disse år, altid får lige mange af hver køn???

fx:

Jeg har tænkt tanken....

Kunne hun gøre det mere "perfekt". Mary. Førstefødte en dreng. Så en pige. Og så et par nuttede tvillinger til slut ��

Anmeld Citér

16. marts 2016

Sprit25

Mor og meget mere skriver:

Jeg tror ikke på TS' teori, men er ikke helt med på, hvad din første sætning skal pointere? 

At der også er kongelig der for samme køn

Anmeld Citér

16. marts 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Sprit25 skriver:

At der også er kongelig der for samme køn

Så der skulle stå "søstre", ikke "søskende"?  

Tror nu også - hvis man skal følge TS' teori - at fosterselektion er af nyere dato end vores dronning. 

Anmeld Citér

16. marts 2016

MorTil3+

Vi har så to drenge og en pige. Men i hele min og min mands familie har hvert par en af hver, på nær de stykker der har 3 børn der har vi alle 2 drenge og 1 pige. Så vil da bestemt tro det er tilfældigheder.

Anmeld Citér

16. marts 2016

Kløver

Min første er en dreng, fik derefter en pige, og fik så 2 drenge, men det var også helt tilfældigt vi fik en af hver og drengen først, så var vi stoppet ved nr 2 havde vi også haft en af hver  

Anmeld Citér

16. marts 2016

striber

Næsten alle på min mors side, inkl mig selv har fået 2 børn.. Først en dreng og så en pige. Og her er det altså rent tilfælde.   De er 4 søskende, og har alle børn, som har fået børn.... Så vi er en del der har fået det. Det er kun min fætter, der har fået 2 piger, ellers har vi andre fulgt det

Anmeld Citér

16. marts 2016

Mo9ca

Morogbarn skriver:

fx:

Nu glemmer du lige Joachim og Alexandra.

Men nej, jeg har overhovedet ikke tænkt fosterselektion på noget tidspunkt.

Mvh. M

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.