De får altid en af hver.... (de kongelige)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.531 visninger
37 svar
60 synes godt om
16. marts 2016

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

I anledning af, at Sverige fornyligt har fået endnu en prins, bliver jeg nødt til at lufte den her tanke med nogen. Jeg ved, jeg måske kommer til at lyde lidt konspiratorisk, men...

Er jeg den eneste, der synes, det er (lidt for) utroligt, at de kongelige, der får børn i disse år, altid får lige mange af hver køn???

fx:

Frederik og Mary: 2 drenge og to piger

Joachim og Marie: 1 dreng og 1 pige

Victoria og Daniel (Sverige): 1 pige og 1 dreng

Madeleine og Christofer: (Sverige): 1 pige og 1 dreng

Haakon og Mette-Marit (Norge): 1 pige og 1 dreng

Er jeg den eneste, der tænker fosterselektion? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2016

Dorthe1986

Morogbarn skriver:

I anledning af, at Sverige fornyligt har fået endnu en prins, bliver jeg nødt til at lufte den her tanke med nogen. Jeg ved, jeg måske kommer til at lyde lidt konspiratorisk, men...

Er jeg den eneste, der synes, det er (lidt for) utroligt, at de kongelige, der får børn i disse år, altid får lige mange af hver køn???

fx:

Det er vel tilfældigt som så meget andet er, jeg kan slet ikke forestille mig at nogle kan finde på foster selektion. Eller jo det er der jo nogen der kunne, men det er så horribel en ting at jeg helst ikke ville anklage nogen for sådan noget.  

Men i det hollandske og spanske kongehus er de kun piger 

Anmeld Citér

16. marts 2016

Soonmom

Det tror jeg virkelig ikke

joackims tre første er i øvrigt også drenge, så mon ikke man havde været inde og pille før, hvis der var noget om det 

Anmeld Citér

16. marts 2016

Sprit25

Margrethe er den ældste af 3 søskende. Tvivler på det, det er simplethen for god en historie til det ikke ville slippe ud

Anmeld Citér

16. marts 2016

Loa

Må indrømme jeg selv tit har tænkt på om de får en form for hjælp eller lign, synes ofte de får bebs meget kort tid efter bryllup. Der er i hvert ikke nogle af dem der kæmper flere år for deres børn....

Anmeld Citér

16. marts 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Morogbarn skriver:

fx:

Det ville forudsætte, at ti personer i tre forskellige lande syntes, det var vigtigt og en god idé. Den tanke er i mine øjne langt mere utrolig. Desuden fik Joachim jo tre sønner i træk først. 

Anmeld Citér

16. marts 2016

TNBC

Morogbarn skriver:

fx:

Nu har joakim jo også to drenge. Så han fik jo tre drenge og så en pige.

Anmeld Citér

16. marts 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Sprit25 skriver:

Margrethe er den ældste af 3 søskende. Tvivler på det, det er simplethen for god en historie til det ikke ville slippe ud

Jeg tror ikke på TS' teori, men er ikke helt med på, hvad din første sætning skal pointere? 

Anmeld Citér

16. marts 2016

ninibadini

Nu kan jeg også komme i tanker om utrolig mange almindelige familier, hvor de har én af hver. Det er der jo alligevel en god sandsynlighed for. Jeg kan ikke tro at normalt tænkende folk vil gøre det, med mindre man fx har fire af et køn og brændende ønsker sig en af det andet køn, men sådan er det jo ikke her.

Anmeld Citér

16. marts 2016

Lisbeth1985

Ja!

Prins Joachim har to drenge med Alexandra,og dronningen har kun søstre...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.