Hvorfor kan folk ikke bare svare?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2016

Newsence

Anonym skriver:

Jeg føler bare heller ikke at de synes mit barn er specielt vigtig når de ikke tager sig tid til at svare 

Dit barn er vigtigt men du må også indse at dit barn ikke er DET vigtigste for dem.. Og i hverdagens travlhed med egne børn, job, husholdning og hvad ved jeg der kan et sekundert barn altså godt smutte i farten. Det betyder ikke at de ikke holder af jer eller jeres barn men blot at de også har et liv og at ting sker..

syntes egentlig det er en meget umoden måde at se tingene på af dig.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2016

Mo9ca

Jeg har været ude for det samme gentagende gange. Til sidst endte jeg med at skrive i vores invitationer:

S.U. 18/4-10

Kuverterne til festen bliver bestilt 20/4 kl.12 til de tilmeldte.

Det har fungeret rigtig godt for os og ingen er blevet sure el. fornærmet hvis de er kommet med en forklaring på deres manglende svar, efter deadline. Vi har også gerne lagt svar fristen lige efter en weekend, da vi ved at hverdagen gerne indeholder mange aktiviteter på for få dage. 

Grunden til at vi kom frem til den beslutning var, at når vi planlægger en fest så er der bare mange ting at holde styr på udover alle de ting man også skal holde styr på i hverdagen. Vi skal ikke også holde styr på hvem der ikke har svaret. 

Håber du finder en løsning som I har det godt med.

Mvh. M

Anmeld Citér

16. marts 2016

Mullemus86

Sedigfor skriver:

Jeg forstår ikke hvorfor du bliver så sur og irriteret over det. Her i vores familie svare vi ikke tilbage medmindre vi ikke kommer. 

Derfor der står su. Har folk ikke ringet eller skrevet, jamen så kommer de jo.

SU står for svar udbedes og det være sig om det er en tilmelding eller et nej tak.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.