Hvorfor kan folk ikke bare svare?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.834 visninger
32 svar
44 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. marts 2016

Anonym trådstarter

Det er simpelthen så irriterende, vi skal holde dåb. Su dato var idag, ud af 50 inviterede har 13!! Ikke svaret. 

Har bare lyst til at sende dem alle n SMS imorgen om, at når de ikke har svaret, går vi udfra de ikke kommer og bestiller derfor ikke mad til dem.. Ved godt man ikke kan tillade sig det, men har sådan lyst...

ved den kan smutte, men 3 af dem var vi sammen med i søndags, der kunne de havde svaret, tænker man kommer i tanke om en invitation når man ses med dem der inviterer, 6 af dem, er inviteret af pligt og det ville passe mig fint at de blev væk alligevel 

tænker jeg kontakter dem alle imorgen og spørger om de kommer eller ej, hvad ville i gøre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2016

Krydserfingre

Ville ringe til dem og spørge dem. Også ikke mere 

Anmeld Citér

15. marts 2016

Junipige15

Jeg ville ikke bruge tid på at ringe rundt. Man har fået en invitation som nogle andre har brugt tid og energi på at planlægge og sende afsted. Synes det er direkte uhøfligt ikke at melde tilbage. 

Anmeld Citér

15. marts 2016

esioul

Anonym skriver:

Det er simpelthen så irriterende, vi skal holde dåb. Su dato var idag, ud af 50 inviterede har 13!! Ikke svaret. 

Har bare lyst til at sende dem alle n SMS imorgen om, at når de ikke har svaret, går vi udfra de ikke kommer og bestiller derfor ikke mad til dem.. Ved godt man ikke kan tillade sig det, men har sådan lyst...

ved den kan smutte, men 3 af dem var vi sammen med i søndags, der kunne de havde svaret, tænker man kommer i tanke om en invitation når man ses med dem der inviterer, 6 af dem, er inviteret af pligt og det ville passe mig fint at de blev væk alligevel 

tænker jeg kontakter dem alle imorgen og spørger om de kommer eller ej, hvad ville i gøre?

Jeg er selv mega dårlig til at få svaret 

Jeg ville bare sende en sms afsted om de kommer eller ej og så er det dét. 

Anmeld Citér

15. marts 2016

Liv_86

Jeg har fx ikke skrevet til mine søskende at jeg kom til deres dåb som også er lige om lidt. Har måske nævnt det. 

Jeg ses med dem tit og går selvfølgelig ud fra at de VED at jeg/vi kommer. 

Måske det kan være sådan noget

Anmeld Citér

15. marts 2016

EnGodMor

Hvis jeg sender invitationer ud, og folk ikke svarer inden /på sidste svar dato, så får de altid til dagen efter. 

Men så på anden dagen, hvis jeg stadig intet svar har fået inden middag, så betragter jeg det som, at folk ikke kommer, og derfor bliver der IKKE bestilt til dem.

Skriver eller ringer de så sener på anden dagen, eller dagene efter, får de af vide at der er altså bestilt mad/handlet ind.

Anmeld Citér

15. marts 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Jeg har fx ikke skrevet til mine søskende at jeg kom til deres dåb som også er lige om lidt. Har måske nævnt det. 

Jeg ses med dem tit og går selvfølgelig ud fra at de VED at jeg/vi kommer. 

Måske det kan være sådan noget

Nu er det ikke den nærmeste familie, og ingen har nævnt noget som helst.. Jo den ene har sagt alt efter hvordan hendes operation går kommer hun, det er så fair nok... Men resten har intet nævnt

Anmeld Citér

15. marts 2016

Anonym trådstarter

EnGodMor skriver:

Hvis jeg sender invitationer ud, og folk ikke svarer inden /på sidste svar dato, så får de altid til dagen efter. 

Men så på anden dagen, hvis jeg stadig intet svar har fået inden middag, så betragter jeg det som, at folk ikke kommer, og derfor bliver der IKKE bestilt til dem.

Skriver eller ringer de så sener på anden dagen, eller dagene efter, får de af vide at der er altså bestilt mad/handlet ind.

Overvejer det virkeligt også, får bare lidt dårlig samvittighed ved det

Anmeld Citér

15. marts 2016

Anonym trådstarter

Junipige15 skriver:

Jeg ville ikke bruge tid på at ringe rundt. Man har fået en invitation som nogle andre har brugt tid og energi på at planlægge og sende afsted. Synes det er direkte uhøfligt ikke at melde tilbage. 

Synes også det er møg irriterende. 

Nogen af dem der ikke har svaret, er endda typerne der sender en SMS 2-3 dage før su dato (hvis de har inviteret til noget) for at høre om man kommer

Anmeld Citér

15. marts 2016

Anonym trådstarter

Krydserfingre skriver:

Ville ringe til dem og spørge dem. Også ikke mere 

Synes bare min del er gjort, altså har siddet og knoklet med at lave invitationer, har skrevet su dato på, og skal betale hele gildet. Gider næsten heller ikke "tigge" folk om at komme hvis det giver mening. Så vil jeg hellere bruge de penge på at forkæle mine andre gæster lidt mere. 

Har også bordplan der skal laves så det er super irriterende

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.