Hormonknopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2009

Klumpe-dumpe

Rosa skriver:

Ja hvad pokker sker der for at jeg er oppe for at tisse HVER nat??!! (og så lige finder en snack på vejen tilbage i seng at falde i søvn på)   Jeg er kun 8 uger henne og jeg er seriøst begyndt at få flæskekant hele vejen rundt   Og så har jeg i øvrigt kvalme a la køresyge mindst en gang om dagen... kan du stikke den?

Det kan jeg, det kan jeg, det kan jeg

Jeg havde det som om jeg havde drukket 3 flaske vodka HVER dag i 4 mdr.

Knus Trine som også var kløe-bylde-besat (-Og ja tandpasta hjalp også her, samt dørekamen til at klø op af  )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

dorthemus

Rosa skriver:

Søde Dorthe - nu siger min mand at jeg skal smøre mig ind i det tandpasta og komme ind og se film med ham i sengen, og du ved hvordan det er når hjemmestyret udsteder ordrer   (plus jeg tror han har chokoladeis derinde....)

Tusind tak for opmuntring og held og lykke med alle graviditetsplagerne

KH
Rosa - i meget bedre humør og snart med en mild odeur af freshmint....

Sku det være en anden gang
Det lyder skønt og frisk...held og lykke med ansigtsmasken

Stort Kram
Dorthe...der nu også har lyst til is

Anmeld

24. september 2009

qp

Rosa skriver:

Det er heller ikke galt i ansigtet men det er VIRKELIG slemt over brystet!!! Jeg ligner en pizza   Hvorfor ser ALLE andre end mig bare så smukke og naturligt skønne ud som gravide? Jeg har aldrig været mindre tiltrækkende i mit liv, med kedeligt livløst hår, bleg hud og så bylder på kroppen...

Waaaaaaaah

Rosa - der godt selv kan høre hvordan hun lyder... 

Rosa altsååååh... Jeg så billeder af dig inde i en tråd hvor i havde haft baby træf på Jensens og det første jeg tænkte var "Ihhh hvor har hun altså bare det sødeste ansigt"! Du ser så glad, smilende og imødekommende ud og jeg er sikker på, at du slet ikke skræmm er nogen som helst væk - det er dine tanker om dig selv lige nu der er "forkerte" og dem skal du se og få vendt til noget positivt.
Din krop udvikler en masse hormoner da du jo har en lille baby i maven og i den forbindelse sker der en masse ændringer i kroppen - men det er der en årsag til og den tror jeg ikke du ville undvære for noget i verden... så skide vær' med de hormonknopper og glæd dig over din nye status som kommende mor.

Anmeld

24. september 2009

Mullemus86

Jeg hæver puljen med ny-opdagede-elefant-ankler..!
Jeg fik også uren hud på især det øverste af ryggen.. Smurte med basiron.. Blev dog langsomt bedre af sig selv, og er nu stortset bumse-fri
//Alice 24+5

Anmeld

25. september 2009

Lærke90

Hej Rosa..
Jeg har også bøvlet med dette i min graviditet.
Jeg har erfaret at det er godt at skrubbe kroppen med en "svamp" med en lidt ru overside.
Det har hjulpet mig rigtig meget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.