Hormonknopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2009

linemus

Åh altså Rosa, jeg kan ikke lade være med at trække på smilebåndet Byldemor Tror bestemt også du vinder titlen som den mest pylrede i aften - du har i hvert fald overgået mig indtil videre 

Stort kram og ingen råd herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

dorthemus

Rosa skriver:

Hahaha - så kan jeg også tilføje "skæller" til min utrilfredshedsliste

Okay så smider jeg oppustethed, øget udflåd og prutter oveni....hmmm det er vist meget godt at jeg er alene

Anmeld

24. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Okay så smider jeg oppustethed, øget udflåd og prutter oveni....hmmm det er vist meget godt at jeg er alene

Jeg ser dit bud og forhøjer med frådende ædeflip 7 gange om dagen - og somme tider vågner jeg om natten for at gå ud og spise...

Anmeld

24. september 2009

Moderator

linemus skriver:

Åh altså Rosa, jeg kan ikke lade være med at trække på smilebåndet Byldemor Tror bestemt også du vinder titlen som den mest pylrede i aften - du har i hvert fald overgået mig indtil videre 

Stort kram og ingen råd herfra

Jow tak, det er så mit bidrag til den så omdiskuterede gode stemning... Jeg lægger et brokkeindlæg ud over hvor miserabelt jeg har det så I andre kan glæde jer over ikke at være ramt af prutmave og byldepest ligesom mig

Kram

Anmeld

24. september 2009

dorthemus

Rosa skriver:

Jeg ser dit bud og forhøjer med frådende ædeflip 7 gange om dagen - og somme tider vågner jeg om natten for at gå ud og spise...

Ja okay hvis det er med den på!! ....
hmmm jeg synes også jeg putter i munden HELE tiden...jeg mener, det er vel ikke meningen at tage 12 kg på de første par måneder??? Og så er det faktisk  lidt sært at skulle tisse hele tiden...før jeg blev gravid tissede jeg måske max tre gange om dagen....nu skal jeg hele tiden

Anmeld

24. september 2009

dorthemus

Rosa skriver:

Jow tak, det er så mit bidrag til den så omdiskuterede gode stemning... Jeg lægger et brokkeindlæg ud over hvor miserabelt jeg har det så I andre kan glæde jer over ikke at være ramt af prutmave og byldepest ligesom mig

Kram

Ja man skal da kunne grine af det... ....prutmave....haha

Anmeld

24. september 2009

Moderator

dorthemus skriver:

Ja okay hvis det er med den på!! ....
hmmm jeg synes også jeg putter i munden HELE tiden...jeg mener, det er vel ikke meningen at tage 12 kg på de første par måneder??? Og så er det faktisk  lidt sært at skulle tisse hele tiden...før jeg blev gravid tissede jeg måske max tre gange om dagen....nu skal jeg hele tiden

Ja hvad pokker sker der for at jeg er oppe for at tisse HVER nat??!! (og så lige finder en snack på vejen tilbage i seng at falde i søvn på)   Jeg er kun 8 uger henne og jeg er seriøst begyndt at få flæskekant hele vejen rundt   Og så har jeg i øvrigt kvalme a la køresyge mindst en gang om dagen... kan du stikke den?

Anmeld

24. september 2009

dorthemus

Rosa skriver:

Ja hvad pokker sker der for at jeg er oppe for at tisse HVER nat??!! (og så lige finder en snack på vejen tilbage i seng at falde i søvn på)   Jeg er kun 8 uger henne og jeg er seriøst begyndt at få flæskekant hele vejen rundt   Og så har jeg i øvrigt kvalme a la køresyge mindst en gang om dagen... kan du stikke den?

Flæskekant..haha hvor er du sjov Rosa
Jeg er da glad for, at jeg ikke er den eneste der har lidt svært ved at lukke bukserne....de er konstant åbne når jeg sidder ned eller ligger i sofaen om aftenen...men igen så er det også nemmere når man render i pendulfart mellem stuen og toilettet...med en lille afstikker (eller tre) til køleskabet

Anmeld

24. september 2009

Moderator

Søde Dorthe - nu siger min mand at jeg skal smøre mig ind i det tandpasta og komme ind og se film med ham i sengen, og du ved hvordan det er når hjemmestyret udsteder ordrer   (plus jeg tror han har chokoladeis derinde....)

Tusind tak for opmuntring og held og lykke med alle graviditetsplagerne

KH
Rosa - i meget bedre humør og snart med en mild odeur af freshmint....

Anmeld

24. september 2009

dorthemus

dorthemus skriver:

Flæskekant..haha hvor er du sjov Rosa
Jeg er da glad for, at jeg ikke er den eneste der har lidt svært ved at lukke bukserne....de er konstant åbne når jeg sidder ned eller ligger i sofaen om aftenen...men igen så er det også nemmere når man render i pendulfart mellem stuen og toilettet...med en lille afstikker (eller tre) til køleskabet

Kvalmen er jeg heldigvis ikke helt nået til endnu men ifølge graviditetskalenderen er den lige om hjørnet...det glæder jeg mig slet ikke til, da jeg er pædagog i en udflytterbørnehave og tilbringer 1½ time i en bus hver dag...velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.