Hormonknopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.397 visninger
34 svar
0 synes godt om
24. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har siden jeg blev gravid haft en hel masse hormonknopper / uren hud lige over brystet og nu også lidt på ryggen. Jeg er rigtig ked af dem og kan ikke bruge mange af min bluser fordi det er så voldsomt og skæmmende - er der nogen som ved hvordan jeg kan slippe af med dem?  De klør også...
Og jeg ser ingen andre gravide som har dem -føler mig bare så ulækker...

KH
Byldemor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

LauraLW

Rosa skriver:

Jeg har siden jeg blev gravid haft en hel masse hormonknopper / uren hud lige over brystet og nu også lidt på ryggen. Jeg er rigtig ked af dem og kan ikke bruge mange af min bluser fordi det er så voldsomt og skæmmende - er der nogen som ved hvordan jeg kan slippe af med dem?  De klør også...

KH
Byldemor 

Øv. Følger lige med, da jeg også har sådan klø-knopper.... øv øv øv

Anmeld

24. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

jeg har dem også. og det jeg gjorde var at jeg smurte min krop om aften når jeg skulle sove, og så gik de væk , men er nu kommet tilbage

Anmeld

24. september 2009

christina2412

jeg har dem også. mange af dem er forsvundet, og så er der kommet nogen nye.

min jm siger de forsvinder når man har født, det er pga alt det der sker med ens krop, når man er gravid.

christina 33+0

Anmeld

24. september 2009

Diana...

Velkommen til den gravide verden søde jeg havet dem præcis de samme steder.

Anmeld

24. september 2009

dorthemus

Rosa skriver:

KH
Byldemor 

Jeg er også lidt plaget af knopper/bumser...og frygter at det kun blir værre. Jeg led meget af uren hud som yngre og har kunnet holde det nede ved brug af p-piller..men nu er jeg lykkeligvis gravid og skal passe på med hvad jeg putter på min hud og i min krop...men er da stadig mega irriteret over at jeg skal plages af teenagerhud i en alder af 38 år

Anmeld

24. september 2009

Moderator

T24/10-09 skriver:

jeg har dem også. og det jeg gjorde var at jeg smurte min krop om aften når jeg skulle sove, og så gik de væk , men er nu kommet tilbage

Hvad smurte du dem med?

Anmeld

24. september 2009

Moderator

dorthemus skriver:

Jeg er også lidt plaget af knopper/bumser...og frygter at det kun blir værre. Jeg led meget af uren hud som yngre og har kunnet holde det nede ved brug af p-piller..men nu er jeg lykkeligvis gravid og skal passe på med hvad jeg putter på min hud og i min krop...men er da stadig mega irriteret over at jeg skal plages af teenagerhud i en alder af 38 år

Ja netop, det er vildt træls at skulle plages af den slags lige når man har allermest brug for at se bare lidt dejlig ud - der er sgu nok kropslige ting der kan pille selvtilliden i stykker i forvejen... Føler mig mega usexet!!

Anmeld

24. september 2009

Kloster

Rosa skriver:

KH
Byldemor 

Hej hej.

Dem havde jeg total mange af, da jeg ventede Mads. De hormonknopper gik desværre også i hjernen og jeg blev næsten uvenner med det halve af vennekredsen
Min jordemoder forsslog mig at starte med at tage jern, før jeg egentlig "skulle" (ifølge dengang altså  )
Så da jeg begyndte at tage jernpiller forsvandt knopperne og jeg blev mig selv igen

Kloster

Anmeld

24. september 2009

dorthemus

Rosa skriver:

Ja netop, det er vildt træls at skulle plages af den slags lige når man har allermest brug for at se bare lidt dejlig ud - der er sgu nok kropslige ting der kan pille selvtilliden i stykker i forvejen... Føler mig mega usexet!!

Nårhh søde...jeg er sikker på, at du ser dejlig ud  Og at din kæreste slet ikke ser det...men jeg forstår dig godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.