Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rosa skriver:Jeg har siden jeg blev gravid haft en hel masse hormonknopper / uren hud lige over brystet og nu også lidt på ryggen. Jeg er rigtig ked af dem og kan ikke bruge mange af min bluser fordi det er så voldsomt og skæmmende - er der nogen som ved hvordan jeg kan slippe af med dem? De klør også...KHByldemor
Rosa skriver:Jeg har siden jeg blev gravid haft en hel masse hormonknopper / uren hud lige over brystet og nu også lidt på ryggen. Jeg er rigtig ked af dem og kan ikke bruge mange af min bluser fordi det er så voldsomt og skæmmende - er der nogen som ved hvordan jeg kan slippe af med dem? De klør også...Og jeg ser ingen andre gravide som har dem -føler mig bare så ulækker...KHByldemor
T24/10-09 skriver:jeg har dem også. og det jeg gjorde var at jeg smurte min krop om aften når jeg skulle sove, og så gik de væk , men er nu kommet tilbage
dorthemus skriver:Jeg er også lidt plaget af knopper/bumser...og frygter at det kun blir værre. Jeg led meget af uren hud som yngre og har kunnet holde det nede ved brug af p-piller..men nu er jeg lykkeligvis gravid og skal passe på med hvad jeg putter på min hud og i min krop...men er da stadig mega irriteret over at jeg skal plages af teenagerhud i en alder af 38 år
Rosa skriver:Ja netop, det er vildt træls at skulle plages af den slags lige når man har allermest brug for at se bare lidt dejlig ud - der er sgu nok kropslige ting der kan pille selvtilliden i stykker i forvejen... Føler mig mega usexet!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128