Hormonknopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Nårhh søde...jeg er sikker på, at du ser dejlig ud  Og at din kæreste slet ikke ser det...men jeg forstår dig godt

Det er heller ikke galt i ansigtet men det er VIRKELIG slemt over brystet!!! Jeg ligner en pizza   Hvorfor ser ALLE andre end mig bare så smukke og naturligt skønne ud som gravide? Jeg har aldrig været mindre tiltrækkende i mit liv, med kedeligt livløst hår, bleg hud og så bylder på kroppen...

Waaaaaaaah

Rosa - der godt selv kan høre hvordan hun lyder... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

dorthemus

Rosa skriver:

Det er heller ikke galt i ansigtet men det er VIRKELIG slemt over brystet!!! Jeg ligner en pizza   Hvorfor ser ALLE andre end mig bare så smukke og naturligt skønne ud som gravide? Jeg har aldrig været mindre tiltrækkende i mit liv, med kedeligt livløst hår, bleg hud og så bylder på kroppen...

Waaaaaaaah

Rosa - der godt selv kan høre hvordan hun lyder... 

Altså hvis man ikke må være lidt pivskid og tudeprinsesse når man er gravid...hvornår så?? Vi har jo fået en indflytter der roder og rumsterer i vores krop og vender op og ned på alt..så bare ynk igennem

Anmeld

24. september 2009

dorthemus

Jeg putter tandpasta på...det siger Ole Henriksen virker!!!  

Anmeld

24. september 2009

Moderator

dorthemus skriver:

Altså hvis man ikke må være lidt pivskid og tudeprinsesse når man er gravid...hvornår så?? Vi har jo fået en indflytter der roder og rumsterer i vores krop og vender op og ned på alt..så bare ynk igennem

Jeg tror lige jeg tog ynkestikket hjem for i aften

Men ja - jeg er ved at udruge et menneske i min krop - jeg har LOV til at pylre lidt!!!

Anmeld

24. september 2009

Moderator

dorthemus skriver:

Jeg putter tandpasta på...det siger Ole Henriksen virker!!!  

Really???   Gør det så det??

Anmeld

24. september 2009

dorthemus

Rosa skriver:

Jeg tror lige jeg tog ynkestikket hjem for i aften

Men ja - jeg er ved at udruge et menneske i min krop - jeg har LOV til at pylre lidt!!!

SGU´ 

Anmeld

24. september 2009

dorthemus

Rosa skriver:

Really???   Gør det så det??

Det virker for mig....tørrer dem ud  Men jeg er også glad for, at jeg lige nu er alene så en kæreste ikke behøver at se mig smurt ind i tandpasta...

Anmeld

24. september 2009

Moderator

dorthemus skriver:

Det virker for mig....tørrer dem ud  Men jeg er også glad for, at jeg lige nu er alene så en kæreste ikke behøver at se mig smurt ind i tandpasta...

Manden siger at det ikke er noget problem - I guess he likes his women minty-fresh

Anmeld

24. september 2009

dorthemus

Rosa skriver:

Manden siger at det ikke er noget problem - I guess he likes his women minty-fresh

Ellers må han jo bare kalde dig "Den Hvide Dame"..hehe

Anmeld

24. september 2009

Moderator

dorthemus skriver:

Ellers må han jo bare kalde dig "Den Hvide Dame"..hehe

Hahaha - så kan jeg også tilføje "skæller" til min utrilfredshedsliste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.