min ex svigermor var smidt ud af helved 
1: det er 1 jueldag, vi udveksler gaver, exkæreste M havde fået sin bunke, brormand og hans kæreste og stedsvigerfar havde fået deres, der ligger en mærkelig flad pakke tilbage, den er så til mig, jeg blev rigtig glad da jeg egentlig ikke have forventet at få noget, inden i ligger der et grydelåg med en seddel på hvor der stod "så kan du komme igang med at lærer at lave mad" - øhm what?! den røg lige ud af min mund "hvem tror du laver mad til ham hver dag!
2: C (min ex - exkæreste) havde meget bedre manere end dig.
3: nu er din familie jo også perkere (say what? vi er sydeuropæiske) så putter i også glimmer pjat over det hele på jeres afkom?
4. svigermor vader ind mens jeg tager tøj på i vores hjem endda og kommenter højt "se I (svigermors mand) så lange bryster havde jeg godt nok ikke da jeg var på den alder"
5. når du nu ser sådan ud nu, frygter så ikke at du bliver grimmere efter børn?
6. jeg har nu altid ment at mørke piger ligner nogle der er beskidte, syntes du ikke`?
7. ja du ved sikkert ikke engang hvad sex er, der hvor du er fra skal man vel bare tie stille og lade manden blive færdig (øh dame "mit land" opfandt orgier!)
8. jeg er godt nok ærgelig over du ødelagde c og ms forhold (de gik så fra hinanden 6 mdr før jeg mødte M)
9. jeg vil ikke have du tager noget i vores køkken, vi går meget op i hygiejne
10. vil du være SÅ VENLIG at spørge inden du benytter VORES toilet
11. (lige stået op) hahahahha, gud hvor er du grim om morgnen (smider herefter et kamera op i fjæset på mig og smider det på face med kommentaren "man har da lov at håbe hun bliver til en svane, har dog min tvivl" og så en kæmpe grine smiley, og m var det enig med moaar om jeg var nær tagene og humor forladt
12. jeg er rigtig glad for M lige prøver en eksotisk flirt end han møder sin kone.
13. vi holder noget familie tam tam på lørdag, så der kan du vel godt lige underholde dig selv.
14. du skal ikke bestemme over M han har noget mere livserfaring end dig (ja i mors skørter!)
15. jeg kunne blive ved 

skal lige siges jeg altså ikke er uhygeiejnisk eller noget, jeg går i bad hver dag, var 167 og vejede 58 kilo på daværende tidpunkt.