Hvad er det værested din svigermor har sagt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.559 visninger
39 svar
23 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. marts 2016

Anonym trådstarter

Jep! Bring it on. Min svigermor sagde da hun skulle se mig første gang at hun havde håbet på at jeg havde blå øjne! Desværre har jeg brune og dem er jeg glad for. Gamle tosse

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2016

Kay

Puh vælg selv

-jeg har stjålet hendes søn og ødelagt ham

-at vi ikke bør få flere end 1 barn (der var jeg lige blevet gravid med nummer 2 og vi skulle til at fortælle dem om det)

-at jeg bør tabe mig og og at jeg Gør det helt forkert

-at min politiske mening er som en Du gås (fordi den er modsat af hende)

- bestemt at vi ikke måtte komme til juleaften fordi vores den yngste hostede, vi fik beskeden d. 23 december med 2 børn og det var ikke engang hos dem det skulle holdes 

Gennerelt har min svigermor ret i alt og siger man hende i mod bliver man svinet til

Anmeld Citér

9. marts 2016

Anonym

Listen er lang, men to af dem kommer her: 

Hun skulle ønske jeg var mere som hendes forrige svigerdatter, hun var meget hyggeligere og bedre.

Hun synes ikke vi skal vaccinere vores datter, det eneste vi har brug for er cannabisolje, det kan kurere alt.

Anmeld Citér

9. marts 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jep! Bring it on. Min svigermor sagde da hun skulle se mig første gang at hun havde håbet på at jeg havde blå øjne! Desværre har jeg brune og dem er jeg glad for. Gamle tosse

Min svigermor har aldrig sagt noget grimt om mig til mig men for satan min svigermors mor må virkelig hade mig 

hun sagde bla under min første graviditet hvis jeg ikke gad fortælle hende hvad jeg havde taget på under mingraviditer var jeg jo ikke til at snakke med også gad hun ikke mig og hendes oldebarn 

her under anden graviditet der bliver 15 mdr imellem pigerne sagde hun da vi fortalte det at de var synd for mine pigers far at han skulle være far til mine børn som om jeg har voldtager ham og stjålet hans sæd 

Anmeld Citér

9. marts 2016

Anonym

Anonym skriver:

jeg havde en spontan abort for nogle år siden, hvor jeg blev indlagt, og da min svigermor hørte at jeg var indlagt svarede hun "det var godt" 

det gjorde ret ondt, men efter noget tid fik vi talt om det, og hun mente heldigvis at det var godt at jeg var på hospitalet og blev passet på.

Anmeld Citér

9. marts 2016

Anonym

Som hos jer andre så er listen desværre lang. Men den værste var nok at:

- hun simpelthen ikke forstod hvad hendes søn lavede med mig! Han kunne da nemt finde noget meget bedre end mig!

Av

Vi har altså været sammen i over 10 år, er gift og har børn sammen, så han må jo kunne lide mig bare lidt

Anmeld Citér

9. marts 2016

Loa

Kay skriver:

Puh vælg selv

-jeg har stjålet hendes søn og ødelagt ham

-at vi ikke bør få flere end 1 barn (der var jeg lige blevet gravid med nummer 2 og vi skulle til at fortælle dem om det)

-at jeg bør tabe mig og og at jeg Gør det helt forkert

-at min politiske mening er som en Du gås (fordi den er modsat af hende)

- bestemt at vi ikke måtte komme til juleaften fordi vores den yngste hostede, vi fik beskeden d. 23 december med 2 børn og det var ikke engang hos dem det skulle holdes 

Gennerelt har min svigermor ret i alt og siger man hende i mod bliver man svinet til

OMG!!

Hvad siger din mand til det?

Og ser/snakker i med hende nu?

Anmeld Citér

9. marts 2016

Kay

Loa skriver:

OMG!!

Hvad siger din mand til det?

Og ser/snakker i med hende nu?

Ja ja det Gør vi skam det er så "hyggeligt"

Og nogle gange siger han noget andre gange ikke

Anmeld Citér

9. marts 2016

Anonym

Anonym skriver:

eks-svigermor:

Han skal da ikke være far nu, det skal han først når han finder en anden til at være mor! (bum bum)

Svigermor: nu er det vist os X tur til at SLAPPE AF..( efter jeg har været rigtig syg pga graviditet, brystbyld, en krop der ikke kunne komme sig og toppede det med en omgang minigitis... ja han trænger til at slappe af, for han er og har været fantastisk, men jeg ved at hun MENTE at jeg bare havde slappet af gennem det hele og faktisk spillede komedie ) 

Anmeld Citér

9. marts 2016

Anonym

Min svigermor har aldrig sagt noget direkte til mig og jeg ved også, at vi generelt har et rigtig godt forhold til hinanden. Men efter hun blev farmor for første gang, er hun lidt belastende og lidt hensynløs noglegange. Bl.a. ignorerer hun ofte, hvad jeg gør vedr. vores søn. Hvis jeg kan se på ham, at han er træt og prøver at lægge ham i barnevognen, så kan hun sagtens finde på at tage ham op igen. Hun havde endda sagt til sin datter/min svigerinde, at "hun var farmor, så hun havde da ret til at tage ham op, hvis hun ville".  Men den går altså ikke med mig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.