Det mest irriterende ved dig selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2016

Tystys14

At jeg mangler rygrad. Siger konstant jeg skal tabe mig, men formår ikke at holde motivationen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
EnGodMor skriver:

Tror min mand er lidt træt af, at jeg altid rydder op, Gør rent og generaldt bare holder pænt og ordentligt her, og glemmer at slappe af.

Vil du ikke gifte dig med mig

Anmeld Citér

8. marts 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
Bebsen skriver:

1. Jeg roder og jeg sjusker - der er så meget andet der er sjovere at lave end at rydde op og gøre rent, men ville virkelig ønske at jeg var ordensmenneske  

2. Jeg er mega glemsom! (En følgeskade fra tidligere behandlinger) 

3. Jeg har humørsvingninger - specielt 2 gange om måneden i hver 2-5 dage  

Syns selv punkt 1 irriterer MIG mest, mens at punkt 3 nok irriterer min partner mest(når jeg har en)(Jeg kan blive virkelig skør og urimelig og overfølsom) 

Fuldstændig beskrivelse af mig

Anmeld Citér

8. marts 2016

EnGodMor

Roselil skriver:

Vil du ikke gifte dig med mig

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha 

Anmeld Citér

8. marts 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min "dårligste" side, vil min kæreste nok sige var at jeg aldrig er færdig til "tiden" 

Det vil sige at hvis vi ska være et sted kl 12 og det tager 15 min at køre derhen, så står min kæreste og er ved at få stress af mig kl 11.30, fordi nu kommer vi for sent. Jeg mener jo så bare at vi kommer for tidligt og bliver sur over at han javvver med mig.

Jeg snakker når han ser fodbold.

Jeg møder altid nogen jeg kender, når vi er ude og handle, også kommer vi til at stå og snakke. Pludselig har en lille indkøbstur taget 1 time Vh stine

Anmeld Citér

8. marts 2016

Sedigfor

Da jeg var sammen med min datters far var det klart at jeg bad han om at lade vær med at smaske og at jeg hele tiden sagde at han skulle i seng . Ikke noget jeg selv kan se er irriterende men for ham var det meget.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.