Det mest irriterende ved dig selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2016

MysteriousAngel

Uh der er meget 

Min pessimisme. Han er en lalleglad optimist der stort set kan se det positive i alt. Jeg er en realist, synes jeg selv. 

At jeg glemmer kaffekopper overalt. De små sataner har det med at gemme sig. 

Når vi går i bad, lægger jeg mit tøj foran døren og rydder det først op dagen efter. Vel og mærke så snart jeg står op. Så det ligger der ikke længe. 

At jeg stiller skåle i vasken når de er brugte og fylder dem med vand. Han HADER det. Han synes det er så ulækkert. Jeg synes tværtimod at det er ulækkert at lade dem stå fyldt med snask indtil opvaskeren er klar. 

Det var sådan lige det jeg kan komme på. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2016

Anonymor

Barbamama skriver:

Affødt af tråden "Hvad synes du er mest irriterende ved din mand/kæreste", så syntes jeg det kunne være sjovt at lave en tråd om hvad I tror jeres mand/kæreste synes det mest irriterende ved jer er.

Jeg kan starte: 

Jeg tror det der irriterer min mand mest ved mig er at jeg har en virkelig dårlig vane med at efterlade poser alle mulige steder. Og ofte er der ingenting i. Eller højest en MetroExpress. Så har jeg tømt den for alt andet og så gider jeg ikke lige lægge den i køkkenet og så bliver den stående. Så nogle gange når vi rydder op finder han poser rundt omkring med ingenting i. Han griner af mig og kalder mig posedamen �� 

Hvor skal jeg begynde  Jeg er enormt neurotisk. Jeg bekymrer mig om alt. Simpelthen alt! Det er nok den største, vil jeg sige. Ellers er jeg jo helt perfekt  Ej det er faktisk svært, for han er god til at se mine dårlige sider i et positivt lys, han er evigt optimist. Fx har jeg masser af temperament, men jeg  er god til at styre det ved fx at slå ned i en pude eller give væggen et klap (Uden børnene ser det, vel at mærke ), og det kunne han jo vælge at synes var pisse træls, men han synes bare det er morsomt! 

Anmeld Citér

2. marts 2016

Sandratoft

Han hader når jeg:

Stiller tallerkener, kopper etc ovenpå opvaskemaskinen

Beder ham om at vende sig om på siden når han ligger på ryggen og snorker 

Beder ham om at vende sig væk fra mig, hvis han ligger på siden over mod mig :p 

Tager alt mit tøj af ude på badeværelset og lader det ligge der et par dage 

Anmeld Citér

2. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

1: Min stædighed.

2: At jeg efterlader hårnåle overalt og aldrig drikker min kaffe op.

3: At jeg altid er kritisk og stiller spørgsmålstegn ved alt

Anmeld Citér

2. marts 2016

Mi_Ni

1. At jeg er hamrende nysgerrig og gerne skal vide alt om alt og ingenting. 

2. At jeg har en tendens til at bekymre mig over småting, og tit bliver sur eller ked af det over bagateller. 

3. At jeg kan snakke håret af en skaldet mand......... Helst kl 23.30 om aftenen 

4. At jeg altid skal hilse på alle 

5. At jeg tager bad i kogeprogram-temperatur og ikke skruer ned for varmen igen. 

Jeg kunne nok blive ved, men jeg har heldigvis dobbelt så mange elskværdige sider 

Anmeld Citér

2. marts 2016

Ønsker en lille spire..

Mi_Ni skriver:

1. At jeg er hamrende nysgerrig og gerne skal vide alt om alt og ingenting. 

2. At jeg har en tendens til at bekymre mig over småting, og tit bliver sur eller ked af det over bagateller. 

3. At jeg kan snakke håret af en skaldet mand......... Helst kl 23.30 om aftenen 

4. At jeg altid skal hilse på alle 

5. At jeg tager bad i kogeprogram-temperatur og ikke skruer ned for varmen igen. 

Jeg kunne nok blive ved, men jeg har heldigvis dobbelt så mange elskværdige sider 

Ååårh.. hvor sjovt.. Det kunne 100% have været mig, som skrev dit svar!! Og her sidder man og tror at man er enestående.. ! 

Anmeld Citér

2. marts 2016

Lisbeth1985

Jeg glemmer nogle gange at tage mine kontaktlinser ud inden sengetid,og så ender de på natbordet - min mand HADER det:-) 

Anmeld Citér

2. marts 2016

Mo9ca

Min kæreste synes det er skide irriterende at jeg har en så ekstremt følsom lugtesans. Da jeg var gravid med vores andet barn pruttede han en dag ude på toilettet. Jeg stod inde under bruseren i mens. Uheldigvis havde jeg kvalme på det tidspunkt. Det endte med at jeg kastede op. Men den lugtede virkelig også fælt.

En anden ting der irriterer ham grænseløst er, at jeg springer fra det ene til det andet til det tredie. Dvs. Jeg jævnligt kun bliver halvt færdig fordi jeg er videre til det næste. 

Og så kan jeg også klippe negle på badeværelset og glemme at støvsuge dem op. Det er også frygtelig irriterende synes han.

Anmeld Citér

8. marts 2016

Barbamama

Mor8320 skriver:

Min kæreste synes det er skide irriterende at jeg har en så ekstremt følsom lugtesans. Da jeg var gravid med vores andet barn pruttede han en dag ude på toilettet. Jeg stod inde under bruseren i mens. Uheldigvis havde jeg kvalme på det tidspunkt. Det endte med at jeg kastede op. Men den lugtede virkelig også fælt.

En anden ting der irriterer ham grænseløst er, at jeg springer fra det ene til det andet til det tredie. Dvs. Jeg jævnligt kun bliver halvt færdig fordi jeg er videre til det næste. 

Og så kan jeg også klippe negle på badeværelset og glemme at støvsuge dem op. Det er også frygtelig irriterende synes han.

Anmeld Citér

8. marts 2016

Barbamama

Åh fantastiske svar altså!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.