Det mest irriterende ved dig selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.914 visninger
35 svar
13 synes godt om
2. marts 2016

Barbamama

Affødt af tråden "Hvad synes du er mest irriterende ved din mand/kæreste", så syntes jeg det kunne være sjovt at lave en tråd om hvad I tror jeres mand/kæreste synes det mest irriterende ved jer er.

Jeg kan starte: 

Jeg tror det der irriterer min mand mest ved mig er at jeg har en virkelig dårlig vane med at efterlade poser alle mulige steder. Og ofte er der ingenting i. Eller højest en MetroExpress. Så har jeg tømt den for alt andet og så gider jeg ikke lige lægge den i køkkenet og så bliver den stående. Så nogle gange når vi rydder op finder han poser rundt omkring med ingenting i. Han griner af mig og kalder mig posedamen �� 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2016

God-mor

Barbamama skriver:

Affødt af tråden "Hvad synes du er mest irriterende ved din mand/kæreste", så syntes jeg det kunne være sjovt at lave en tråd om hvad I tror jeres mand/kæreste synes det mest irriterende ved jer er.

Jeg kan starte: 

Jeg tror det der irriterer min mand mest ved mig er at jeg har en virkelig dårlig vane med at efterlade poser alle mulige steder. Og ofte er der ingenting i. Eller højest en MetroExpress. Så har jeg tømt den for alt andet og så gider jeg ikke lige lægge den i køkkenet og så bliver den stående. Så nogle gange når vi rydder op finder han poser rundt omkring med ingenting i. Han griner af mig og kalder mig posedamen �� 

Super sjov ide med sådan en tråd

Jeg tror det mest irreterende ved mig er at jeg snakker for meget når min kære mand er træt og egentlig bare vil sidde og stene. Så plapre jeg løs om alt muligt sikkert ligegyldigt  

Anmeld Citér

2. marts 2016

Krydserfingre

Helt sikkert at når jeg siger noget skal gøres så skal det gøres nu! Og på min måde  det må klart være det mest irriterende. Min mor var altid aådan da jeg boede hjemme 

Anmeld Citér

2. marts 2016

nemisis

Profilbillede for nemisis

jeg tror det min mand har to klagepunkter.

1. jeg bider negle, og han hader det...dels synes han det er ulækkert, og dels så synes han mine hænder er grimme. Og jeg er jo sådan set enig i begge ting, og stopper også med jævne mellemrum - men det er bare så svært!

2. Jeg er en sjuskedorte, han er langt mere ordentlig end jeg er og derfor ser han rodet før jeg gør. Ofte ender det så med at være ham der rydder op. Ikke fordi jeg ikke vil, men rodet generer bare ikke mig på samme måde, som det generer ham, eller ikke så hurtigt i hvert fald.

Anmeld Citér

2. marts 2016

MorTilEn2013Dreng

At jeg ofte for sagt det ved jeg ikke hvis han spørg om noget, virkelig dårlig vane, og at jeg har lært og lave med der roder med legetøj, har en søn fra tidligere og han har ingen børn endnu 

Anmeld Citér

2. marts 2016

Camilze

Der er vidst tre ting. 
1.) Min kæreste mener, at jeg bekymrer mig for meget. Og tager sorgerne på forskud.

2.) Min til tider manglende tålmodighed, specielt når det kommer til rengøring af hjemmet, hvor vi skal hjælpes af  Jeg vil bare have det overstået, hvor min kæreste er mere relaxed.

3.) Jeg havde en tendens til at smide mine linser i håndvaske, askebægere osv, når de blev for tørre. Min kæreste synes de er mega klamme 

Anmeld Citér

2. marts 2016

EnGodMor

Tror min mand er lidt træt af, at jeg altid rydder op, Gør rent og generaldt bare holder pænt og ordentligt her, og glemmer at slappe af.

Anmeld Citér

2. marts 2016

Michella2

Her må det klart være mine humørsvingninger når vi når en hvis tid på måneden 

og jeg ved det SÅ meget godt selv og undskylder altid 

Anmeld Citér

2. marts 2016

Bebsen

1. Jeg roder og jeg sjusker - der er så meget andet der er sjovere at lave end at rydde op og gøre rent, men ville virkelig ønske at jeg var ordensmenneske  

2. Jeg er mega glemsom! (En følgeskade fra tidligere behandlinger) 

3. Jeg har humørsvingninger - specielt 2 gange om måneden i hver 2-5 dage  

Syns selv punkt 1 irriterer MIG mest, mens at punkt 3 nok irriterer min partner mest(når jeg har en)(Jeg kan blive virkelig skør og urimelig og overfølsom) 

Anmeld Citér

2. marts 2016

modesty

Barbamama skriver:

Jeg kan starte: 

At jeg har en tendens til at bekymre mig og brokke mig i stedet for at se på de lyse sider. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.