Det mest irriterende ved dig selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2016

Barbamama

Hehe jeg har på fornemmelsen at det her bliver underholdende ��

Og ja stakkels mænd når pms'en rammer!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2016

Bshizzle

Hm... Hmmmm.... 

Min mand hader f.eks.. 

1: At jeg på de mest latterlige tidspunkter får rengørings-flip  (Gerne om aften!) 

2: At jeg bekymrer mig om vores økonomi. (Han har helt tjek på den.. Jeg er bare for doven til at kigge) 

3: At jeg er SÅ dårlig til at snakke om tingene med det samme, men tit brænder inde med det.. Og SÅ får får han høvl 

4: At jeg bruger penge på Make up 

5: At jeg snakker for meget når han kommer hjem fra arbejde.  (Jeg vil jo bare ha vendt hele verdens situtationen??)  

Puh.. Jeg må indrømme efter at ha tænkt mig om hvad min mand hader ved mig.. Så får jeg sku lidt ondt af ham!! 

Anmeld Citér

2. marts 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Puha. Jeg tror, min mand synes, det er irriterende, at jeg bekymrer mig for meget og tager sorgerne på forskud....

At jeg ikke er morgenmenneske, og derfor godt kan være morgensur tit xD 

Anmeld Citér

2. marts 2016

Mom2Two

Affødt af tråden "Hvad synes du er mest irriterende ved din mand/kæreste", så syntes jeg det kunne være sjovt at lave en tråd om hvad I tror jeres mand/kæreste synes det mest irriterende ved jer er.

Jeg kan starte: 

Jeg tror det der irriterer min mand mest ved mig er at jeg har en virkelig dårlig vane med at efterlade poser alle mulige steder. Og ofte er der ingenting i. Eller højest en MetroExpress. Så har jeg tømt den for alt andet og så gider jeg ikke lige lægge den i køkkenet og så bliver den stående. Så nogle gange når vi rydder op finder han poser rundt omkring med ingenting i. Han griner af mig og kalder mig posedamen �� 

Jeg er pisse mistroisk, og jeg har et meget stort temperemant og en meget kort lunte... Også a jeg tager sorgerne på forskud og bekymre mig ubegrundet 

Anmeld Citér

2. marts 2016

Benjamins'mor

At jeg nemt bliver sur. 

At jeg køber alt for meget tøj til børnene. 

Anmeld Citér

2. marts 2016

grinny

Hmm, den er da svær 

Tror at det mest irriterende ved mig er, at han elsker at snakke og jeg hader at snakke meget.

Og så har jeg ocd når det omhandler mundvand og derfor har jeg aldrig været den store kysser, men når vi kysser så tørre jeg altid mine læber lige efter - i starten troede han at han var ulækker (stakkel) nu ved han grunden men han synds stadig det er underligt 

Anmeld Citér

2. marts 2016

Loa

Puha, alt for meget at vælge mellem 

Måske det er at jeg er ekstremt impulsiv og utålmodig. Når jeg beslutter mig for noget, så skal det helst være lige nu, eller allerhelst i går, og er det feks omrokering derhjemme, så gør jeg det hellere end gerne selv, fremfor at skulle vente på nogle kan hjælpe...

Anmeld Citér

2. marts 2016

Patriark

Barbamama skriver:

Affødt af tråden "Hvad synes du er mest irriterende ved din mand/kæreste", så syntes jeg det kunne være sjovt at lave en tråd om hvad I tror jeres mand/kæreste synes det mest irriterende ved jer er.

Jeg kan starte: 

Jeg tror det der irriterer min mand mest ved mig er at jeg har en virkelig dårlig vane med at efterlade poser alle mulige steder. Og ofte er der ingenting i. Eller højest en MetroExpress. Så har jeg tømt den for alt andet og så gider jeg ikke lige lægge den i køkkenet og så bliver den stående. Så nogle gange når vi rydder op finder han poser rundt omkring med ingenting i. Han griner af mig og kalder mig posedamen �� 

En af de mindre positive karaktertræk ved mig er utvivlsom den lange vej fra intention til handling.

Anmeld Citér

2. marts 2016

Mami

Jeg er alt for lalle glad og ser aldrig noget som et problem (ergo tænker først på det når der absolut ikke er andre muligheder) jeg snakker med alt og alle omkring mig! Så handle turen tager gerne 20 min - selvom vi bare skal have mælk og der ingen kø er. 

Jeg nægter at indrømme jeg er syg, så jeg er altid syg i sådan en måned fordi jeg ikke slapper af 

jeg er meget impulsiv og sidder sjældent stille, kaster mig hele tiden over noget nyt, som manden så skal ligge krop og sjæl til  

og sikkert en masse andet, men hey vi blev da gift i mandags  

Anmeld Citér

2. marts 2016

MorDk

Det er nok at jeg altid taler alt til døde! Jeg vender og drejer alt. Jeg misforstår ofte min kæreste og får et flip. Jeg bekymre mig waaaay too much og så er jeg MEGET tempramentsfuld!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.