Huller i ørene??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2016

Vik

1. Jeg ser det ikke som en slem ting. Barnet skal selvfølgelig være med på ideen. Min var lidt under 3 år og elsker det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2016

Bshizzle

Jeg har valgt 10-12 årige.. 

Jeg fik det selv som 10 årige, selvom min Mor ønskede det tidligere. - Men jeg turde simpelhen ikke før! 

Ikke nok med det, så har jeg arbejdet i i VG og BH, hvor jeg flere gange har oplevet børn er kommet til skade ved at slå øret ind i noget hvor øreringen så har revet sig ud, trykket sig ind i huden bag øret samt set andre børn som simpelhen har revet dem ud i en slåskamp 

Anmeld Citér

1. marts 2016

Benjamins'mor

Kay skriver:

Ja dette Ernest emne der godt kan give lidt høje bølger men jeg beder med det samme om en sober tone!

Elna på  3.5 år ønsker sig brændende huller i ørene og vi snakker her hjemme om hvor gammel man skal Være for at få det (der er jo ingen lovgivning så det er hvor gammel vi mener man skal være) vi er langt fra enige

Og det har gjort mig nysgerrig hvor gammel mener i man skal Være for at få hullet i ørene?

Jeg var 7 år, synes det er en passende alder så har stemt 6-8 år.

Anmeld Citér

1. marts 2016

MorTil3+

Vi har også en datter der har plaget siden hun blev 3 år og har hele tiden sagt at når hun blev 4 så måtte hun, det blev hun så igår, og for et par dage siden nævnte hun det lige igen at nu blev hun jo snart 4 og så skulle hun ha huller i ørerne, der sagde jeg så at nu måtte hun jo se om hun turde og at hun lige ku vente til efter torsdag med at beslutte sig for der skal hun vaccineres og det gør ca lige så ondt, så mon ikk hun ombestemmer sig efter vaccinationen.

Anmeld Citér

1. marts 2016

A&F

Min datter ønsker sig også huller i ørerne, men jeg har fortalt hende proceduren og at det gør lidt ondt i starten osv - dertil at hun stadig er for lille. Hun er 4 1/2 år nu. Men tænker omkring de 5-6 år da hun virkelig gerne vil. Nu må vi se om mor her giver lov

Anmeld Citér

1. marts 2016

sommerfuglen82

Min datter fik det 1 måned før hun fyldte 5 år.
Jeg var selv 4 år og et par måneder da jeg fik det.

Anmeld Citér

1. marts 2016

FruStolpe

Kay skriver:

Ja dette Ernest emne der godt kan give lidt høje bølger men jeg beder med det samme om en sober tone!

Elna på  3.5 år ønsker sig brændende huller i ørene og vi snakker her hjemme om hvor gammel man skal Være for at få det (der er jo ingen lovgivning så det er hvor gammel vi mener man skal være) vi er langt fra enige

Og det har gjort mig nysgerrig hvor gammel mener i man skal Være for at få hullet i ørene?

Vores kan få det når de selv kan komme og bede om det 

Den store på 5 har spurgt,  hun droppede dog hurtigt ideen igen dag jeg fortalte hende hvordan det bliver gjort og at det jo faktisk gør ondt 

Anmeld Citér

1. marts 2016

Carina:-)

Mine piger har været omkring de 6 år .

Anmeld Citér

1. marts 2016

God-mor

Kay skriver:

Jeg har stemt 16-18 år, fordi jeg mener at det er for voksne og ikke for børn at udsmykke sig på den måde. Man er ikke gammel nok til at træffe sådan en beslutning som barn. Hver ting til sin tid:-)

Anmeld Citér

1. marts 2016

loop

Jeg har stemt over 18. Jeg mener det er en beslutning, der bør tages af voksne på egne veje. Derudover kan jeg ikke se hvad formålet er med øreringe, ud over at det er for pynt, og der kan man give barnet halskæde, armbånd, ja sågar klipsøreringe. Alle de ting kan tages af igen.

Jeg synes de fleste svar i denne tråd indikerer, at øreringe er noget stort set alle giver deres børn. Det overrasker mig, da det er virkelig få børn, af dem jeg kender, der har huller i ørerne.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.