Dårlige æg i det off-gode resultater i det private

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2016

Tex

Jn81 og Bimse1977: Hvad gjorde de anderledes i det private i jeres tilfælde???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2016

modesty

Mille:) skriver:

Okay mange tak for dit svar...  Fik du lagt æg tilbage i det offentlige?

vi skal måske starte ved IVF-Syd som ligger i Fredericia... De er igang med at kigge journalen igennem, så er meget spændt på hvad de siger 

men ja har godt hørt om Grækenland... Det skal bestemt også undersøges hvis det bliver aktuelt 

Hej, jeg vil bare lige igen indskyde et råd som Nielsen80 allerede er kommet med: Hvis jeg var jer, ville jeg bede om en afsluttende samtale i det offentlige hvor I skal kræve en detaljeret og ærlig vurdering af jeres chancer fremover, og hvilke muligheder de mener er bedst for jer. Uanset om I vælger at fortsætte med IVF/ICSI i det private eller gå direkte til æg-donation, så vil det altså være en god ballast at have en vurdering fra dem som har behandlet jer hidtil.

Pøj pøj med det - jeg håber at det lykkes for jer. 

Anmeld Citér

5. juni 2016

Mille:)

Ville lige give en opdatering 

står for en ægudtagning i morgen tidlig i det private... Har fået menopur denne gang 300EH sammen med suprefact som nedregulering... Det ser ud til at jeg i torsdags havde ca 7 foliker på hver side som så ud til at følges ad i størrelsen...  Jeg er blevet strukket længere for at få folikerne godt store (omkring 22-25 mm)

Jeg har fået 2 forskellige ægløsningssprøjter i et forsøg på at modne mine æg bedre, og er nu mega nervøs for resultatet i morgen 

der er blevet lavet så meget om i forhold til behandlingen i det offentlige, men er bare så nervøs for at blive alt for positiv og så stå med samme resultat

men hvor ville det dog være fantastisk (og mega underligt) hvis der rent faktisk vil være et lille bitte fantastisk æg til oplægning...

Anmeld Citér

5. juni 2016

FrkC

6. juni 2016

Det blev til en overstimulering og fik taget 25 æg ud

får ikke lagt æg tilbage i denne omgang, de vil blive dyrket videre til frys...(hvis der skulle være et at lægge tilbage)

men hold da op... At gå fra 1,5,7,4,2 æg til 25 æg er vildt 

Anmeld Citér

6. juni 2016

Lisbeth1985

Har i overvejet ægdonation i udlandet? Der er ventelisterne stort set ikke-eksisterende:-)

Anmeld Citér

6. juni 2016

Musen91

Mille:) skriver:

Det blev til en overstimulering og fik taget 25 æg ud

får ikke lagt æg tilbage i denne omgang, de vil blive dyrket videre til frys...(hvis der skulle være et at lægge tilbage)

men hold da op... At gå fra 1,5,7,4,2 æg til 25 æg er vildt 

Det er så vildt og dejligt for jer 

Glæder mig til og høre hvordan det står til om 5 dage, er sikker på der nok skal komme nogle på frys.

Sabrina

Anmeld Citér

7. juni 2016

Musen91 skriver:

Det er så vildt og dejligt for jer 

Glæder mig til og høre hvordan det står til om 5 dage, er sikker på der nok skal komme nogle på frys.

Sabrina

Hvor er du sød, tak 

er stadig overvældet over de 25, men er stadig mega nervøs for kvaliteten og delingen da det er gået galt alle de andre gange... Men hvor ville det da være vildt hvis der bare kom et enkelt på frys 

Anmeld Citér

7. juni 2016

MissTas

Putomanen skriver:

Jeg oplevede at få ca 6 æg ud i det offentlige, men der var kun 1-2 som var gode nok til at lægge op.

I det private forsøgte de med noget andet medicin og de modnede mine æg længere, og der havde vi 2-4 gode æg som kunne lægges op. Jeg endte med endelig at blive gravid 

Jeg vil anbefale jer at få en henvisning fra jeres almindelige læge og tage en snak med en privat klinik, så er den indledende samtale gratis 

Vil bare lige sige at vi fik en henvisning fra egen læge, men den indledende samtale på 1800kr var egen betaling så tror ikke det er alle steder man får den betalt bare fordi man blir henvist af egen læge  

Anmeld Citér

7. juni 2016

Vi gik fra en glædesrus på 25 æg i går til en sorg over at kun 4 kunne bruges til ICSI og de havde allerede delt sig abnormt i dag...

vi skal nu til samtale om donoræg... Mine æg kan åbenbart ikke bruges... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.