Jeg vil anbefale dig 1) tag kontakt til det offentlige i den afsluttende samtale, og bed om deres vurdering af din mulighed for succes, hvis du forsætter. De vil være ærlige og objektive. 2) tag opstarts(gratis) samtale med en privatklinik, få dem til at læse din journal igennem, og igen bed om deres vurdering for succes. Spørg ind til, hvad de vil gøre anderledes, hvad deres erfaring er med din type sag m.m. Min erfaring er( har desværre en del), at selv om det private skal tjene penge, så er de faglige og ærlige i sådanne situationer.
Efter at have indsamlet ovenstående information, ville jeg gøre op med mig selv, om jeg ville tage 3 forsøg i det private, eller om muligheden for succes var så lille, at man skulle gå videre til ægdonation.
Det koster mange penge i det private, og det er vigtigt at vide, hvorfor man køber forsøg og hvordan man har det, hvis man efter de tre forsøg( og 50000-60000 kr) ville kunne komme videre, hvis man ikke fik det man ønsket.
I vores tilfælde har vi valgt de tre forsøg for at få ro i sjælen. Vi har gjort det, så vi ved om 10 år, at vi med rette kan sige, at vi gjorde alt hvad vi kunne. Jeg tænker det nok også er med den, at du skal overveje det private.
Held og lykke og kæmpe kram. Det er en voldsom hård tid, du er i.

Anmeld
Citér