Mille:) skriver:
Hej 
Er der nogle af jer der har haft dårlige æg i det offentlige, og bagefter haft gode resultater i det private?
Vi har nu gennemgået vores 5. Ægudtagning og der var desværre kun 2 æg... Med vores historie er chancerne ikke gode da æggene enten har været umodne eller også har de delt sig forkert. Dvs vi har desværre aldrig oplevet at få lagt æg tilbage 
Nu har vi opbrugt vores forsøg i det private, og skal nu skrives op på en ægdonor liste hvor der kan være op til 2 års ventetid. I ventetiden har vi snakket om at købe os til forsøg i det private for at se om det kunne give andre resultater. Men spørgsmålet er lidt om det er spild af tid, følelser og penge og om man bare skal koncentrere sig om ægdonation
håber at høre fra andre...
Efter 5 iui og 4 IVF/ICSI i det offentlige, gik vi videre til det private... Havde 1 mislykkedes forsøg, da man "kun" ændrede det, at lave acisted hatching af ægget...
Efter dette forsøg kom mine æg på tale... At det KUNNE være dem der ikke modnede godt nok (indtil da havde vi været uforklarlig barnløse)... De ændrede lidt i min medicin... Og nu har jeg tvillinger på 3 måneder
var det ikke lykkedes, skulle vi også havde været til ægdonation...
Nu ved jeg ikke hvor du bor i landet, men vi var på Copenhagen fertility center på Nørrebro... De er så søde... Hvis du skal til ægdonation så samarbejdet de med en klinik i Grækenland og så er ventetiden kun et par måneder... Og tror endda nok jeg læste at de nu er begyndt at få æggene fløjet til Danmark, så man ik skal tage til Grækenland...
Anmeld
Citér