hvorfor FB?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2009

Ni-ko-li-ne

Mor.sander skriver:

Jeg var faktiske også imod facebook i starten, men min lillebror fik lokket mig til lige at se det an.. Og ja nu ville jeg altså ikke unvære det.

Jeg har fået kontakt med en del som jeg havde mistet kontakten med og har en del venner og bekende rundt om i landet... Via facebook er det nemmer at holde kontakten ved lige når man ikke bare kan ses hver dag også er det dejligt at man kan følge med i deres liv påtrods af afstand.

jeg kan godt se det er nemmere at holde kontakten :0) men det er bare ganske få mennesker jeg taler med så den klarer jeg på anden vis :0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Ni-ko-li-ne

vatten skriver:

Jeg kan godt lide det uforpligtende ved FB. At jeg kan følge med i folks, som jeg ikke taler så meget med mere, liv via billeder og statusopdateringer. Det er rart, hvis man møder nye mennesker, men man ikke føler, man har lyst til ligefrem at skulle tale i telefon med dem- så bliver man lige FB-venner og kan så tage den derfra. Det bruger jeg meget med fx venners kærester- dem taler jeg med til fester og arrangementer, men de er jo ikke som sådan mine venner. På FB kan vi så alligevel lige sige "Hej XX, tak for en hyggelig bif-tur igår" eller noget..

det er nemli lige det jeg ikke bryder mig om, man kan følge med hos andre men andre kan også følge med hos een....  :0)

Anmeld

24. september 2009

Honningblomst

ka-ri-na skriver:

de er godt nok en stor familie!!

Ja, det er så skønt...til min fars siden er der kun hans bror, det er så trist...
Knus..

Anmeld

24. september 2009

Honningblomst

ka-ri-na skriver:

de er godt nok en stor familie!!

Ja, det er så skønt...til min fars siden er der kun hans bror, det er så trist...
Knus..

Anmeld

24. september 2009

Ni-ko-li-ne

Eva skriver:

Knus..

ja jeg har familie på begge sider, men taler ikke med dem på min fars side desværre pga. konflikter

Anmeld

24. september 2009

Honningblomst

ka-ri-na skriver:

ja jeg har familie på begge sider, men taler ikke med dem på min fars side desværre pga. konflikter

Øv, sådan noget er bare så trist...der har aldrig været noget i vores kæmpe familie, der er meget respekt for at vi er forskellige, og alle er lige gode alligevel og en del af det..
Knus..

Anmeld

24. september 2009

Tina2

Jeg er på Facebook, fordi jeg synes det er skønt at ha den kontakt med folk. Nogle har jeg jo ikke set i årevis, så synes det er rigtig dejligt at kunne skrive med dem derinde:-)

Hvis jeg bliver tagged er der nu ingen andre end mig selv der kan se det.... Sætter jeg billeder ind er det kun mine venner der kan se det og er der nogen iblandt som ikke skal se dem, klikker jeg jo bare dem fra.....

Iøvrigt skriver jeg intet derinde som folk ikke må vide, så synes egentlig ikke Facebook er sååååå forfærdelig som nogen mener....

Anmeld

24. september 2009

Jordbærpigen

Jeg bruger kun FB til at holde kontakt med de mennesker jeg kender, som ikke lige er mine nære venner, dvs. dem jeg i forvejen sender sms, ringer til osv. Har sågar fundet familie derinde, som jeg ikke vidste jeg havde. Men jeg lægger ikke billeder osv. derind, spiller de der latterlige spil, ser film osv. Bruger den kun til at holde kontakten ved lige.

Anmeld

24. september 2009

Ina33

ka-ri-na skriver:

jeg ved der mange som har indput til dette emne

Jeg er selv en anti-FB hvis man kan kalde det det.... og jeg er også een af dem er er meget træt af at det er så udbredt, f.eks. med videoer man linker til, dem kan jeg ikke se  Jeg får først en profil derinde når Nikoline sikkert en dag gør....

ikke dermed sagt at jeg har noget imod folk der har en FB profil (så skulle jeg have noget imod det ½ af DK´s befolkning *g*)

men hvorfor har i/du/man en profil på FB?

Hejsa

Jeg har en FB profil af mange grunde:

- Jeg kan godt lide at følge med i andre menneskers liv.
- Det er den nemmeste måde (omend også overfladisk) at holde kontakt med gamle veninder og klassekammerater.
- Jeg interesserer mig for hvordan det går mine venner og bekendte, og kan hurtigt og nemt blive opdateret via FB

Jeg har fuldt forståelse for alle modargumenterne.
Jeg tror blot at man må accepterer at vi mennesker (heldigvis) er forskellige. Og om man har en profil eller ej, så har man helt sikkert argumenterne i orden.

MVH
Louise

Anmeld

24. september 2009

sarahb

jeg er også anti, gider ikk kontaktes af gamle venner m.m. der er en grund til vi ikk taler i dag så derfor skal vi nok heller ikk være venner på FB!
Jeg har de venner jeg har brug for og de og familien får opdateringsmails fra os, med billeder af vores søn så kan de på den måde følge med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.