Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tjuhl skriver:det kan sagtens tænkes, jeg bruger ikke messenger og min mobil er ofte tavs mange mange dage i træk (pånær Sørens sms'er)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ka-ri-na skriver:ja det tænkte jeg nok :0) men der går lige en 16 år endnu :0) hi hi
malucca09 skriver: 16 år,??? den hænger jeg dig sg op på
malucca09 skriver:Måske det er det samme vi taler om http://apps.facebook.com/babbook/
ka-ri-na skriver:og ellers er jeg bare mere a-social... synes nemli heller ikke at min mobil er rødglødende :0)
Diana... skriver:Nej det er det ikke han har en profil som os andre
malucca09 skriver:Jamen dog da.... Han er også så fremmelig ham LucasMalucca har bare en gennem det link, som så faktisk ligger på din fb.
ka-ri-na skriver:det har jeg tænkt meget over, men jeg ønsker ikke at holde kontakt til personerne i min fortid, hvis de ville mig noget kunne de finde mig på anden vis :0)
Sweet1978 skriver:Fordi det er min dagligt kontakt og informatione til venner og familie og det har givet mig en masse nye venner. Jeg elsker social networking som det hedder og Baby er god til noget men Fb er god på andre punkter det er de 2 jeg bruger.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128