hvorfor FB?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2009

Ansemusen

Jeg startede nok med at have Facebook fordi alle talte om det. Nu er jeg faktisk ret glad for det, fordi man kan finde gamle kontakter og bedre holde en langt ude kontakt ved lige. Fx. fandt jeg en fra min folkeskoleklasses lillesøster, så jeg kunne spørge hende om hun kunne skaffe sin fars opskrift på kødsauce til mig. Den lavede han tit til os da vi var små, og jeg har tænkt på den i mange år. Det er da lidt sjovt!!

Så er det brugbart når man skal dele billeder, fx. da vi var på Roskilde Festival. Så kan alle de andre se og gemme de billeder som vi har taget, hvor de også er på! Jeg synes det er super smart så længe det ikke tager overhånd og man hvert andet sekund skal ind og skrive et eller andet ligegyldigt i sin status, som fx. 'Nøøøøøj hvor jeg keder mig...!' *griner*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

men har I jeres familie og venner tæt på jer? for det er den primære drivkraft i mit facebookunivers, at alle er meget langt væk.

hmm... nej det har vi faktisk ikke..... men jeg har haft mange veninder tæt på....

Anmeld

24. september 2009

Ni-ko-li-ne

suanne85 skriver:

Heh jah Jeg har hemmelig adr og hemmeligt nr

det har jeg også.... det er bare kikset efter jeg fik nyt nr...

men jeg mener de kunmne finde en som kender een som kender mig og spørge efter min add

Anmeld

24. september 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

det har jeg også.... det er bare kikset efter jeg fik nyt nr...

men jeg mener de kunmne finde en som kender een som kender mig og spørge efter min add

Oki hvor surt, er heldigvis kun sket for mig en gang og der rettede de det med det samme. Heldigvis.

Mange af dem jeg har på min facebook har ikke mit nr. Jeg stoler ikke på ret mange med hensyn til tlf nummer og alle får af vide de ikke må give det væk plus min adr uden at jeg har godkendt det.

Har så fundet ud af at grunden  til at jeg har det sådan faktisk bor tæt på os nu ik fedt.

Anmeld

24. september 2009

Honningblomst

Jeg kan egentlig godt følge dig..og synes også det er for meget med alle de åndsvage test...hvad man dog ikke kan finde ud af der inde...hmm.
Og så alle de der ting der snedes til en, men jeg har gjort sådan at jeg ikke modtager alt det skidt.
Grunden til jeg har den og bruger den, er min store dejlige familie....vi er 25 kunsiner og fætre, så er der mænd og koner, så er der alle vores børn og så er der de gamle...9 søskende. I alt omkring 90 mennesker.
Vi har egen side derind ehvor vi ligger gamle som nye billeder ind. Vi planlægger komsammen gennem fb, skriver sammen jævnligt...vi har holder kontaktet og har nogle år uden der blev holdt noget, ENDELIG og takket være fb fundet hinanden igen og fundet ud af hvor meget vi har manglet og savnet hinanden.
Så jeg er glad for at have min familie tæt på der...når man er så mange er det svært lige at overskue ellers..
Knus Eva..

Anmeld

24. september 2009

Mor.sander

Jeg var faktiske også imod facebook i starten, men min lillebror fik lokket mig til lige at se det an.. Og ja nu ville jeg altså ikke unvære det.

Jeg har fået kontakt med en del som jeg havde mistet kontakten med og har en del venner og bekende rundt om i landet... Via facebook er det nemmer at holde kontakten ved lige når man ikke bare kan ses hver dag også er det dejligt at man kan følge med i deres liv påtrods af afstand.

Anmeld

24. september 2009

Lone Jakobsen

jamen synes bare det er rigtigt hyggeligt

Anmeld

24. september 2009

vatten

Jeg kan godt lide det uforpligtende ved FB. At jeg kan følge med i folks, som jeg ikke taler så meget med mere, liv via billeder og statusopdateringer. Det er rart, hvis man møder nye mennesker, men man ikke føler, man har lyst til ligefrem at skulle tale i telefon med dem- så bliver man lige FB-venner og kan så tage den derfra. Det bruger jeg meget med fx venners kærester- dem taler jeg med til fester og arrangementer, men de er jo ikke som sådan mine venner. På FB kan vi så alligevel lige sige "Hej XX, tak for en hyggelig bif-tur igår" eller noget..

Anmeld

24. september 2009

Ni-ko-li-ne

Ansemusen skriver:

Jeg startede nok med at have Facebook fordi alle talte om det. Nu er jeg faktisk ret glad for det, fordi man kan finde gamle kontakter og bedre holde en langt ude kontakt ved lige. Fx. fandt jeg en fra min folkeskoleklasses lillesøster, så jeg kunne spørge hende om hun kunne skaffe sin fars opskrift på kødsauce til mig. Den lavede han tit til os da vi var små, og jeg har tænkt på den i mange år. Det er da lidt sjovt!!

Så er det brugbart når man skal dele billeder, fx. da vi var på Roskilde Festival. Så kan alle de andre se og gemme de billeder som vi har taget, hvor de også er på! Jeg synes det er super smart så længe det ikke tager overhånd og man hvert andet sekund skal ind og skrive et eller andet ligegyldigt i sin status, som fx. 'Nøøøøøj hvor jeg keder mig...!' *griner*

det er det der med at vi er forskellige som mennesker... jeg ville hade at andre lagde billeder ud af mig sådan et sted :0)

Anmeld

24. september 2009

Ni-ko-li-ne

Eva skriver:

Jeg kan egentlig godt følge dig..og synes også det er for meget med alle de åndsvage test...hvad man dog ikke kan finde ud af der inde...hmm.
Og så alle de der ting der snedes til en, men jeg har gjort sådan at jeg ikke modtager alt det skidt.
Grunden til jeg har den og bruger den, er min store dejlige familie....vi er 25 kunsiner og fætre, så er der mænd og koner, så er der alle vores børn og så er der de gamle...9 søskende. I alt omkring 90 mennesker.
Vi har egen side derind ehvor vi ligger gamle som nye billeder ind. Vi planlægger komsammen gennem fb, skriver sammen jævnligt...vi har holder kontaktet og har nogle år uden der blev holdt noget, ENDELIG og takket være fb fundet hinanden igen og fundet ud af hvor meget vi har manglet og savnet hinanden.
Så jeg er glad for at have min familie tæt på der...når man er så mange er det svært lige at overskue ellers..
Knus Eva..

de er godt nok en stor familie!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.