ka-ri-na skriver:
jeg ved der mange som har indput til dette emne
Jeg er selv en anti-FB hvis man kan kalde det det.... og jeg er også een af dem er er meget træt af at det er så udbredt, f.eks. med videoer man linker til, dem kan jeg ikke se
Jeg får først en profil derinde når Nikoline sikkert en dag gør....
ikke dermed sagt at jeg har noget imod folk der har en FB profil (så skulle jeg have noget imod det ½ af DK´s befolkning *g*)
men hvorfor har i/du/man en profil på FB?
Tak fordi du er til
Jeg begyndte at tro at jeg var den eneste i verden, der/er imod fb.
Jeg er imod af flere grunde:
*Jeg vil ikke uploade alt muligt om mig selv, hvor jeg fraskriver mig retten til det bagefter. Jeg vil altid have muligheden for at slette ting om mig og jeg vil ikke give et multiinternationalt firma rettighederne til mine ting.
*Jeg kan ikke lide at alle andre, kan tacke mig på billeder og afsløre ting om mig.
*Jeg føler mig jagtet af fortid, fordi fb også bevæger sig ud IRL. Hvorfor skal vi alle sammen svælge i fortiden?
* I øvrigt så må det være CIA der står bag, så de kan sidde og følge alle folks liv i hele verden
Jeg har det FINT med at have min EGEN blog, på MIT EGET domæne og fint med at kunne benytte mig af online fora, der er interessebestemt, fx som Baby.dk og Blackmarket.dk som jeg bruger og er glad for. Men jeg prøvede lige at stikke næsen indenfor hos FB en dag og der gik simpelthen 10 min, før jeg fik et regulært angsanfald - det er ikke sket for mig før, men jeg følte mig overvåget og overfaldet da jeg kom derind og gik fuldstændig i panik da jeg ikke kunne slette min profil. Der står så ikke andet end mit navn, og profilen er sovende, men jeg er rasene over at den ikke kan slettes.
Samtidig får jeg tonsvis af mails på MIN PRIVATE mail om folk der vil have mig på fb og min PRIVATE mail er PRIVAT. Jeg har en netbaseret mail, til netbrug, der er ano...
Så derfor er jeg IMOD!!!!
Anmeld