Det hele vælter ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2016

mulle85

Anonym skriver:

jeg føler mit liv er ved at falde fra hinanden. Jeg er enormt stresset, jeg har flere børn, den yngste på 8 uger og den ældste på 8, og så nogle stk der i mellem. Samtidig passer jeg skole, og jeg er så langt bsgefter  passer hjemmet, osv. To af mine drenge har adhd, så der er også en masse. Og hver mdr ringes vi over i skolen at vores søn har endevendt hele klassen. 

Familie, det har jeg INTET af. Min mor er alkoholiker og vi har ikke haft kontakt flere år. 

Jeg er bare lige pt rigtig trist over alt, kan ikke finde grunden  jeg mangler livsglæde. Og ikke mindst glæden ved at stå op om morgen. Jeg ksn nærmest ta mig selv i at blive irriteret når man vægges om morgen. Jeg har bare lyst til at sove .. sove oh sove. Uanset hvor tidlig jeg går i seng er jeg stadig træt. 

Hvad sker der siden det er blevet sådan 

Nogle der har haft det på samme måde, og hvordan fik i det bedre

Jeg har en fødsels dep, og ingen har taget mine børn, så endelig ræk ud efter den hjælp du kan få, vi har valgt vores den mindste på 3 mdr bor ved min mor pt til jeg får det bedre, det var pga manglende øjenkontakt mellem os og selvom vi fik hjælp var det ikke tilstrækkeligt desværre, men når jeg kommer ovenpå igen kommer hun hjem igen!�� men kontakt enten lægen eller Sp, det er så vigtigt du får hurtig hjælp, håber det bedste!��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2016

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Ja du har ret. Min mand har sagt at jeg SKAL afsted, og at han selv tager med. Ellers tvivler han på "jeg får det hele med" nok igen fordi jeg er bange for at nogle tager mine børn 

Jeg har lidt eb blandede følse omkring han VIL med, ville egentlig hellere "klare det selv" og så selv komme op igen uden han behøves vide noget. 

Se det som et udtryk for, at han tager dine følelser alvorligt, og at han vil passe på dig og sørge for, at du får den hjælp, du har brug for og krav på. Hvis han stod i din situation, ville du sikkert gøre det samme :-)

I et ægteskab er det Jer mod verden - Din kamp er hans kamp og omvendt.

Anmeld Citér

22. februar 2016

Anonym trådstarter

PUHK skriver:

Giv en Update hvis du orker

Jeg har lavet en my tråd med opdate.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.