Det hele vælter ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2016

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Det kan komme snigende og det kan komme senere end det, nogle opdager der først efter et år eller mere  og ja mit ramte for alvor da den lille var Ca 8 uger hvor det udviklede sig til angstanfald for mig  og det havde jeg aldrig prøvet før

Når jeg sådan virkelig tænker over tingene (ca 200 gange om dagen) blir jeg dårlig, får koldsved og kan ikke få vejret. 

Jeg HADER det er sådan. Men igen, jeg ved ikke hvad det skyldes 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2016

Kay

Anonym skriver:

Når jeg sådan virkelig tænker over tingene (ca 200 gange om dagen) blir jeg dårlig, får koldsved og kan ikke få vejret. 

Jeg HADER det er sådan. Men igen, jeg ved ikke hvad det skyldes 

Snak med din sundhedsplejerske de har muligheder for at hjælpe

Anmeld Citér

20. februar 2016

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Snak med din sundhedsplejerske de har muligheder for at hjælpe

Bliver man "dømt" der vis du forstår ?

Anmeld Citér

20. februar 2016

Morjanne76

Anonym skriver:

Kan jeg blive sygemeldt lige nu når jeg i princippet burde holde barsel ? 

Hvis du er studieaktiv burde du da kunne blive sygemeldt. Men hvorfor holder du ikke barsel? Du bliver da stresset over at have så mange bolde i luften på samme tid. Kram til dig 

Anmeld Citér

20. februar 2016

1990h

Anonym skriver:

jeg føler mit liv er ved at falde fra hinanden. Jeg er enormt stresset, jeg har flere børn, den yngste på 8 uger og den ældste på 8, og så nogle stk der i mellem. Samtidig passer jeg skole, og jeg er så langt bsgefter  passer hjemmet, osv. To af mine drenge har adhd, så der er også en masse. Og hver mdr ringes vi over i skolen at vores søn har endevendt hele klassen. 

Familie, det har jeg INTET af. Min mor er alkoholiker og vi har ikke haft kontakt flere år. 

Jeg er bare lige pt rigtig trist over alt, kan ikke finde grunden  jeg mangler livsglæde. Og ikke mindst glæden ved at stå op om morgen. Jeg ksn nærmest ta mig selv i at blive irriteret når man vægges om morgen. Jeg har bare lyst til at sove .. sove oh sove. Uanset hvor tidlig jeg går i seng er jeg stadig træt. 

Hvad sker der siden det er blevet sådan 

Nogle der har haft det på samme måde, og hvordan fik i det bedre

Kram. 

Har du ingen partner der kan støtte og hjælpe ?

Anmeld Citér

20. februar 2016

Anonym trådstarter

Morjanne76 skriver:

Hvis du er studieaktiv burde du da kunne blive sygemeldt. Men hvorfor holder du ikke barsel? Du bliver da stresset over at have så mange bolde i luften på samme tid. Kram til dig 

Den sidste gravidtet var ikke planlagt og jeg trorde det sagtens ku lade sig gøre, men burger min 6-8 timer om dagen på lektier. 

Jeg er måske nok bange for at nogle ser ned på mig 

Anmeld Citér

20. februar 2016

Anonym trådstarter

1990h skriver:

Kram. 

Har du ingen partner der kan støtte og hjælpe ?

Jo, det har jeg 

Men han ved ikke hvordan jeg har det, jeg er så flov. Bange for at ende som min egen mor, hun har svigtet mig hele mit liv. Det har gjort "skade" på mig. Jeg er så latterlig at jeg er begyndt at tælle mine bærns fredags slik, så de får PRÆCIS det samme. De skak ikke mærke forskel. Og jeg føler at vis en får et stk for meget så føler jeg at jeg gør forskel, og blir nærmest i tvick om det er fordi jeg har et farvorit barn  

Jeg elsker dem alle præcis lige meget. Men jeg kan ikke styre det der 

Anmeld Citér

20. februar 2016

Kay

Anonym skriver:

Bliver man "dømt" der vis du forstår ?

Overhovedet ikke jeg mødte kun forståelse og hjælp og har stadig en stående aftale om at jeg ALTID kan ringe til hende selvom Viva snart er 1 1/2 år 

Anmeld Citér

21. februar 2016

Morjanne76

Den sidste gravidtet var ikke planlagt og jeg trorde det sagtens ku lade sig gøre, men burger min 6-8 timer om dagen på lektier. 

Jeg er måske nok bange for at nogle ser ned på mig 

Søde, du har en lille baby, der har brug for sin mor, ingen vil se ned på dig fordi du vælger din familie til. Jeg er selv igang med uddannelse, mit yngste barn er 10 år og heldigvis for det, der er meget at se til. Mit motto er familie først, hvis jeg står i en situation og skal vælge. 

Anmeld Citér

21. februar 2016

Lisbeth1985

Ring til din læge i morgen,så i kan få en snak. God bedring:-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.