Det hele vælter ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2016

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Ring til din læge i morgen,så i kan få en snak. God bedring:-)

Jeg tør ikke ringe til lægen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2016

Anonym trådstarter

Morjanne76 skriver:

Søde, du har en lille baby, der har brug for sin mor, ingen vil se ned på dig fordi du vælger din familie til. Jeg er selv igang med uddannelse, mit yngste barn er 10 år og heldigvis for det, der er meget at se til. Mit motto er familie først, hvis jeg står i en situation og skal vælge. 

Ja, men kan jeg godt sæge barsel nu?? ��

Anmeld Citér

21. februar 2016

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Overhovedet ikke jeg mødte kun forståelse og hjælp og har stadig en stående aftale om at jeg ALTID kan ringe til hende selvom Viva snart er 1 1/2 år 

Det var godt  

Min sundhedsplejerske kommer dig først igen i uge 13 

Anmeld Citér

21. februar 2016

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Jeg tør ikke ringe til lægen 

Måske kan din mor, din veninde eller mand gøre det?

Anmeld Citér

21. februar 2016

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Måske kan din mor, din veninde eller mand gøre det?

jeg snakker som sagt ikke med min mor.. min mand har tilbudt det flere gange, men jeg har bare tænkt at det nok går over 

Anmeld Citér

21. februar 2016

Kay

Anonym skriver:

Det var godt  

Min sundhedsplejerske kommer dig først igen i uge 13 

hvis du ringer til hende og ber hende om en snak er jeg sikker på hun gerne kommer før... min kom en gang om måneden, hun vejede og målte viva hver gang men det var mest for at snakke med mig

Anmeld Citér

21. februar 2016

Morjanne76

Anonym skriver:

Ja, men kan jeg godt sæge barsel nu?? ��

Hvis du får su, må du have mulighed for ekstra klip. Prøv at kontakt din studievejleder i morgen og hør om dine muligheder.

Anmeld Citér

21. februar 2016

Anonym trådstarter

Kay skriver:

hvis du ringer til hende og ber hende om en snak er jeg sikker på hun gerne kommer før... min kom en gang om måneden, hun vejede og målte viva hver gang men det var mest for at snakke med mig

Det vil jeg prøve 

Anmeld Citér

21. februar 2016

Panther

Profilbillede for Panther

Du SKAL ringe til din læge eller din sundhedsplejerske. Og der er ingen mennesker, der dømmer dig. Det er ret normalt at få en depression eller en efterfødselsreaktion, og de har nogle gode tilbud, der kan hjælpe dig på rette vej. Det er meget vigtigt, at du får hjælp, for det er meget svært (i nogle tilfælde umuligt) at komme igennem alene. Men du bliver nødt til at åbne op for din partner og din sundhedsplejerske/læge. Og du skal ikke vente til næste besøg - ring i morgen! Jeg lover dig, at hun vil forstå og hjælpe.

Og derudover skal du ringe til din studievejleder og høre om dine muligheder - det vigtigste er dig og din familie, og så må studie komme, når du har fået det bedre. Man kan vist få ekstra klip ved sygemelding så undersøg alle muligheder.

Alt det bedste til dig.

Anmeld Citér

21. februar 2016

Anonym trådstarter

PUHK skriver:

Du SKAL ringe til din læge eller din sundhedsplejerske. Og der er ingen mennesker, der dømmer dig. Det er ret normalt at få en depression eller en efterfødselsreaktion, og de har nogle gode tilbud, der kan hjælpe dig på rette vej. Det er meget vigtigt, at du får hjælp, for det er meget svært (i nogle tilfælde umuligt) at komme igennem alene. Men du bliver nødt til at åbne op for din partner og din sundhedsplejerske/læge. Og du skal ikke vente til næste besøg - ring i morgen! Jeg lover dig, at hun vil forstå og hjælpe.

Og derudover skal du ringe til din studievejleder og høre om dine muligheder - det vigtigste er dig og din familie, og så må studie komme, når du har fået det bedre. Man kan vist få ekstra klip ved sygemelding så undersøg alle muligheder.

Alt det bedste til dig.

Jeg håber bare det her er en periode, derfor har jeg måske bare ja været lidt ligeglad? 

Jeg sys bare nu har jeg flere dårlige dage end gode. Jeg håber stadig det bare er en træls periode, føler ikke selv jeg har fået en depression eller fødsels depression. Men kan man altid selv mærke de

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.