Liv_86 skriver:
Nu har du jo ikke er børnemodel. Og der er forskel på børne og voksen model verden.
Nu kender jeg bare selv flere fra der hvor vi er, og der er ingen der har haft dårlige oplevelser.
Desuden hvis det sker man har en skal man kontakte bureauet, så de kan tage hånd om det. Hvis det sker, skal jeg følgelig ikke sidde og sige at det ikke kan. Men i det bureau vi er i bliver firmaet blacklistet.
Du får det bare til at lyde helt vildt forfærdeligt hvilket det slet ikke er sandheden
Igen, det er ikke DIN oplevelse, eller "sandhed", men det betyder ikke at det ikke forekommer (ofte) eller at det ikke sker.
Jeg har arbejdet sammen med en masse børnemodeller, og taler ud fra den erfaring. Jeg har stadig kontakt til flere jeg arbejdede med, nogle af dem gik under begrebet "børnemodel" og mange af dem er stadig mærkede efter de oplevelser det gav dem, i en negativ forstand altså.
Det er fint i har gode oplevelser og du vil dele ud af dem. Det kan TS helt sikket bruge. Men synes det er vanvittigt provokerende at du forsøger at underminere mine erfaringer og oplevelser og endda beskylder mig at for lyve ("det er ikke sandheden").
Godt der er gode bureauer, så TS kan høre der både forefinder dårlige og gode oplevelser - men dine gode oplevelser, gør vel ikke mine dårlige oplevelser mindre relevante eller usande.
Anmeld
Citér