Nu skriver jeg lige igen, så du får noget konstruktivt at gå ud fra.
Først skal du finde ud af hvilket bureau dit barn skal være tilknyttet til. Så sender du billeder til dem, højde osv. Hvis de så kan bruge dit barn, skal i komme ind til fotoshoot så de kan tage nogle billeder som de lægger på deres side. De billeder er dem bureauet bruger når de skal vælge børn.
Casablanca er er rigtig godt sted, der er min datter selv.
Jeg ville ikke fortælle dit barn noget endnu, det kan jo ske at de ikke kan bruge dit barn. Så ville ikke fortælle noget før i skal ind til fotoshoot.
Det er meget forskelligt med job, som jeg skrev tidligere. Men som nogen skriver, så snakker de ikke grimt til børnene og siger ikke at de er for tykke og de bliver heller ikke valgt fra, hvis de først er endelig valgt til jobbet. Hvis barnet har gjort det rigtig dårligt på jobbet, siger de heller ikke noget, men til dit bureau som så ringer og snakker med dig. Derfor får barnet ikke at vide at det har gjort et dårligt job med mindre du selv snakker med barnet om hændelsen.
Når man er på job, synes jeg (taler af erfaring) så bliver der passet rigtig godt på børnene og forældrene. De gange hvor det er over flere timer er det forsyninger til alle. Børnene har jo pauser indimellem, der er som regel mange børn afsted. Og i den tid kan de lege eller hvad de har lyst til.
Men skriv endelig hvis der er noget mere du vil vide
Anmeld
Citér