Anonym skriver:
Hvad er det for nogen negative konsekvenser?
Grunden til at jeg overvejer det er at jeg har et udadvendt og glad barn, der elsker at få taget billeder og elsker at danse.
Det er udelukkende for barnets skyld jeg ville prøve det.
Personligt tænker jeg at jeg ville vælge at lade mit barn starte til dans eller andet hvis hun er glad for at bevæge sig og optræde og sådan som du beskriver - jeg ville aldrig overveje at hun skulle være barnemodel. Jeg har aldrig været børnemodel, men har lavet flere model jobs i mit voksne liv og har også arbejdet sammen med børn. Jeg tror absolut ikke din datter får det ud af det som jeg læser du søger til hende. Det ville jeg finde via en fritidsaktivitet i stedet. Min oplevelse er at man skal være enormt tykhudet og kunne tåle at høre "det ligner lort" eller "hun ser tyk ud der" og så vide at du stadig er god nok osv osv. Du får meget mere kritik end ros når du er på jobs. Igen, jeg var ikke barn, men har været omkring børn i model verdenen, og jeg vil råde absolut ingen til det.
Mine egne børn får helt sikkert aldrig lov - vi er ellers blevet kontaktet et par gange, men har altid takket nej.
Anmeld
Citér