Anonym skriver:
Tja det ved jeg faktisk ikke. De er 4 stamhold ialt , og det er splittet op. Min dreng startede i august . Så startede der nye børn 1 nov og igen 1 feb. De er delt ud på de 4 stamhold. Som jeg forstår er min dreng kommet på hold med dem fra 1 nov / 1 feb . Hvor alle de andre er rykket på næste farvehold . Han er pillet fra pga små bagateller sagde lærerne men de har selvfølgelig vurderet det var bedst fagligt :-) hvor han så reagere kraftigt på det sociale bliver brudt
Ved faktisk ikke hvad jeg mener om det. Kan se fordele og kan se ulemper... Men vil sige jeg synes klassedeling, farvehold eller... Ikke burde være afhængig af færdigheder alene, synes faktisk modenheden er langt vigtigere i den tidlige skolealder end bogstavsindlæringstempoet, det kan ske i ryk og man kan ikke spå om at den elev ikke pludselig vil overhale de andre med færdighederne. Der kan man selvfølgelig heller ikke med modenhed, men det er bare så alt afgørende man har nogle gode venner at lege med som man er på bølgelængde med. Og så spiller modenhed også ind på fx at kunne forholde sig til en tekst, digte med osv. Og ikke mindst sidde og koncentrere sig.
Jeg må indrømme, at hvis vores distriktskole havde haft den pædagogiske tilgang tror jeg st jeg havde søgt om en anden skole, men kan være jeg bare er gammeldags og tror på mangfoldighed og spredning i en klasse ikke er skidt
Anmeld
Citér