Liv_86 skriver:
Så længe han gerne vil er det jo super at I øver
vi har også allerede været til samtale og synes også meget at børn i dag skal passes ned i bestemte kasser. Hvilket jeg ikke er helt fan af, da alle lærer forskelligt også voksne.
måske du kan lave et slags vendespil med bogstaver. Sådan at der er et par af hver bogstav. Når man så vender et bogstav skal man sige hvad det er og evt finde noget der begynder med bogstavet. Og så skal man jo selvfølgelig finde partneren til det bogstav man vendte.
Bare en tanke. Det kan være han er typen der lære bedst ved af få føling med tingene?
Han har selv et vendespil med hjem fra skolen hvor man skal finde 2 der starter med det samme , det har han helt styr på. Idag har han været hjemme hvor vi har spillet og lagt forbogstavet så han skulle finde det.
prøver at lave sjove lege hvor bogstaverne er ivoldveret . Har lavet et spil med terninger hvor man skal skrive tallet terningen viser
har øvet bogstaver sammen med frugt
for tror nemlig han netop lærer mere visuelt
tænker jeg skal finde spil til iPad da han elsker at spille.
syntes nok bare det er vildt så meget fokus der er på faglighed fremfor det sociale som jeg finder mere vigtigt. Det faglige skal nok komme.
Anmeld
Citér